TV reklama je najfektívnejšia reklamná investícia

30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Televízia je nenahraditeľná. Či už v krátkodobom alebo dlhodobom horizonte dosahuje najväčší zisk pri najvyššej efektívnosti a pri najnižšom riziku. 
Hovorí to každá veľká štúdia o efektívnosti reklamy.

"Zisková schopnosť: obchodný prípad pre reklamu" (2017) podľa Ebiquity a Gain Theory zistil, že televízna reklama:

  • Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.
  • Je najefektívnejšia aj ako krátkodobá reklama, ktorá zodpovedá za 62% z celkového zisku vytvoreného reklamou.
  • TV je najbezpečnejšia reklamná investícia 
    Krátkodobá analýza ukázala, že televízia je najmenej rizikovou investíciou pre inzerentov. 70% kampaní prináša z krátkodobého hľadiska výnos v priebehu 3-6 mesiacov.
    Pri pohľade na celkový zisk počas 3 rokov po ukončení reklamných kampaní dosiahlo 86% reklamných kampaní zisk z výnosov, za ktorými nasledovalo tlač (78%), rozhlas (75%), online video (67%), %) a online zobrazenie (40%).
TV-reklama-works-snímek2

TV-reklama-works-snímek3

 

Médiá v centre pozornosti (2017) nástroja IPA Les Binet a Peter Field odhalili, že:

  • Investovanie do televízie zvyšuje efektívnosť o 40%, čím sa stáva najefektívnejším médiom.
  • Televízna reklama sa stáva účinnejšou aj z dôvodu rastúcej synergie s online, najmä online videom.

 

TV-reklama-works-Slide1V rokoch 1980-1996 pridanie televízie k kampani viedlo k priemernému nárastu podnikateľských efektov o 12%. To sa zvýšilo na 40% v rokoch 2008 - 2016.

Zdroj: https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-advertising-is-more-effective-than-ever

  •  
  •  


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Televízia je kráľovnou v reklame

  • Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  • Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.

» AKO SA DOSTAŤ DO TV

 

Chcete čítať užitočné články pravidelne? Prihláste sa budeme vám ich posielať.




Reklama Produkcia Blog


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam