Televízia je všade

15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Aj keď väčšina ľudí sleduje televíziu doma v obývačke, sledovanie televízie na rôznych obrazovkách ( počítače, tablety, smartfóny...) a v nových lokalitách ( v ostatných izbách, v práci, na cestách...) zvyšuje príležitostí pre značky, aby využili výhody mocnej televízie.

  • Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale významný  a rastúci. 10,7% ju sleduje na stolnom počítači / notebooku za týždeň, 7,6% na tablete a 4,7% na smartphone.
     
  • V priemere ľudia sledujú ďalšie 4 minúty televízie denne na iných zariadeniach, ako sú smartphony, tablety a prenosné počítače. Spolu s klasickou televíziou, to je celkové zobrazenie na 3 hodiny, 44 minút denne.
     
  • Televízia sa rozširuje za obývaciu izbu. 56% ľudí z Veľkej Británie sledovalo televíziu na inom televízore než v obývacej izbe, 46% v spálni, 24% vo svojej domácej kancelárii, 19% v kuchyni, 12% na záhrade a 9% v kúpeľni alebo v toalete.
     
  • Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova. 17% Veľkej Británie sledovalo televíziu na svojom tablete, notebooku alebo smartphone, na návšteve v inom dome, 13% v práci, 12% niekde inde z domu (napr. pri čakaní na autobus), 10% pri cestovaní za podnikaním, 13% vo verejnej budove, 16% vo verejnej doprave a 12% pri cestovaní autom.
     


Zdroje: (IPA, Touchpoints, 2016), (Craft / Thinkbox, "Životnosť obrazovky: televízna reklama je všade", 2014), (údaje BARB & Broadcaster, 2016)

 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Televízia je kráľovnou v reklame

  • Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  • Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.

» AKO SA DOSTAŤ DO TV

 

Chcete čítať užitočné články pravidelne? Prihláste sa budeme vám ich posielať.




Reklama Produkcia Blog


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam