logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah

13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Podľa IPA Touchpoints 2018 je televízia enormná a predstavuje 37% mediálneho dňa priemerného človeka. Žiadna iná forma reklamy nedokáže tak rýchlo a výkonnejšie budovať povedomie o značke. Je to rozhodujúce, pretože nikto nemôže skutočne predpovedať, kedy s ním skončí zákazník. Reklama s hromadným dosahom buduje značky a vytvára slávu, preto je najúčinnejšou reklamnou stratégiou.

Les Binet a Peter Field zistili, že dokument IPA „Media in Focus“ (2017):

    Masové médiá sú pre účinnosť rozhodujúce, sú primárnou hnacou silou efektívnosti a rastu a zisku v porovnaní s lojalitou (IPA „Media in Focus“, 2017)

Analýza spoločnosti Thinkbox týkajúca sa spotreby videa vo Veľkej Británii pomocou údajov z roku 2018 z najlepších dostupných priemyselných zdrojov vrátane BARB, comScore, IPA Touchpoints a Rentrak ukázala, že:

 

  • Televízia je najobľúbenejšou formou videa, čo predstavuje 69% celkovej videopotravy priemernej osoby.
  • Napríklad YouTube predstavuje 11,1% a služby SVOD ako Netflix a Amazon 8,9%.
  • Čo je dôležitejšie pre inzerentov, televízia predstavuje 95% všetkej videoreklamy, ktorá sa zobrazuje.


Dôkladné meranie televíznych relácií televíznej spoločnosti Broadcasters's Research Research Board (BARB):

    Priemerný divák vo Veľkej Británii sleduje celkom 3 hodiny, 34 minút televízie denne s ďalšími 28 minútami sledovania VOD sledovania
    Komerčná televízia predstavuje dve tretiny celkového sledovania televízie vo Veľkej Británii, pričom priemerný človek sleduje 2 hodiny, 17 minút denne
    Priemerný divák z Veľkej Británie sleduje denne 41 televíznych reklám na televíznej stanici normálnou rýchlosťou (reklamy BARB nezahŕňajú reklamy preposlané ďalej).
    Celkovo sme v roku 2018 videli 906 miliárd reklám
    Priemerná televízna kampaň vysielaná vo Veľkej Británii 400 TVR získa 240 miliónov zhliadnutí
    Komerčná televízia sa každý týždeň dostane na 89% britskej populácie, ktorá sa zvýši na odhadovaných 95%, ak bude do nej zahrnutá aj vysielacia kapacita.

 

 

Zdroj: https://www.thinkbox.tv/why-tv/unbeatable-scale-and-reach/



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Televízia je kráľovnou v reklame

  • Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  • Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.

Ako sa dostať do televízie - cesta do TV

 


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam