logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

TV je najbezpečnejšia cesta pre reklamu - je najdôveryhodnejšia

30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová

Škandály v posledných rokoch v súvislosti s podvodmi, nevhodným umiestňovaním reklám a ochranou osobných údajov v oblastiach online inzercie - najmä prostredníctvom Facebooku a YouTube, potvrdili vysokú kvalitu televízneho vysielania.

Televízna reklama je zodpovedná za svoju moc a vplyv a je prísne regulovaná zákonom, to diváci vedia.

Televízia je najdôveryhodnejšou formou reklamy.

Poradie je: Televízna reklama - 42%, Noviny - 13%, Webstránka - 9%, Rádio - 8%, Magazíny - 8%, Youtube - 6%, Sociálne média - 5%, Vyhľadávanie - 4%, Outdoor - 3%

Pravdupovediac sa ale najviac sa dôveruje odporúčaniu od rodiny a priateľov 82%. S tým počítajú marketéri orientujúci sa na  sociálne siete. Existujú tzv. influenceri, ktorí sú platení za statusy a lajkovanie, čím svojím spôsobom zavádzajú. Ale ľudia už cítia, že sa im niečo podsúva, vo virtuálnej realite už prestávajú veriť svojím "priateľom", hoci aj o sebe sami radi podsúvajú krajší obraz.

Napriek týmto číslam sa na Slovensku investuje najmä do sociálnych sietí, čo dokazujú politické kampane. Digitálni marketéri hovoria o metrikách, dátach a cielení na konkrétne osoby.

Čo to v skutočnosti znamená?

  • Kvalitu nahrádzajú kvantitou investícií do online prostredia.
  • Podporujú globálnych hráčov (peniaze do zahraničia) miesto podpory národných a lokálnych médií.
  • Hovoria o cielenej reklame, ale cielia cez málo dôveryhodné mediatypy.
  • Tiež platí, že čím je užšie je cielenie, tým je reklama drahšia.
  • Lovia v rybníku fanúšikov stránok, ale práve masmédia by im pomohli rásť a nájsť si nových klientov. 
  • Žijú vo virtuálnej bubline a veria tomu, že všetci sú "online", že nepozerajú televíziu, ani noviny. A to aj napriek tomu, že tradičné médiá sú tiež online, ale s dôveryhodnejším a kvalitnejším obsahom.

 

TV reklamu využívajú na svoju reklamu aj najväčší online hráči

Existujú dôvody, prečo sa značky online stali najväčšími investormi do TV reklamy

https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-is-brand-safest



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 1/14 >> nasledujúci


Televízia je kráľovnou v reklame

  • Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  • Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.

Ako sa dostať do televízie - cesta do TV

 


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam