logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Nové trendy v TV Bratislava

10.5.2016 14:45 | Mária Urlandova

Nové trendy v marketingu nám nahrávajú, implementovali sme ich dávno a celkom prirodzene.
Boli sme to my, ktorí už v roku 1998 robili prvý historický livestream - pre Slovak Telecom. Najmä zastupiteľstvá sa stali pre televíziu špecifickou "reality show", ktoré ľudia pravidelne sledujú a aktéri tohoto show sa starostlivo pripravujú.
Televízia od roku 2008 streamuje obsah vysielania (ten či ide do káblových rozvodov) aj  na internet. To znamená, že televíziu nepretržite možno sledovať na webovej stránke.

Natívne PR sme realizovali aj predtým, ako to prišlo do módy. Príjmy z klasickej reklamy prerozdelili mediálne agentúry do národných, komerčných kanálov a my ako regionálna televízia, sme museli byť vynaliezaví, aby sme získali financie na výrobu programov.  

Živé video

Realizuje záznamy s online prenosom na internet - streaming. Nakrúcame pravidelne zastupiteľstvá, tlačové besedy a diskusie.  

Okrem live streamu ponúkame aj odvysielanie v klasickej lineárnej televízií. Výhodou je verné a cielené  publikum. Bez klasického vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to vôbec živí ľudia. Ukázalo sa, že ľudia aj na internete prevažne sledujú obsah klasickej televízie.

Záznam z livestreamu ukladáme do archívu - VOD (video on demand - na vyžiadanie), kde si ho užívatelia bez problémov nájdu - to sú ďalší diváci. 

Znamená to, že okrem samotnej výroby ponúkame aj naše divácke publikum. V iných prípadoch musí klient realizovať reklamnú kampaň vopred, aby si ľudia našli čas a video našli na internete.

  1. výroba živého videa pre internet
  2. záznam pre TV vysielanie + publikum TV = distribúcia

Natívna reklama a PR

Propagáciu, napríklad kultúrneho podujatia alebo aktivít úradov a inštitúcií mesta, realizujeme natívnym spôsobom. Elektronické TV média s licenciou totiž, na rozdiel od "internetových TV", online videa a všetkých ostatných médií, sú regulované zákonom a ten im ukladá vyhnúť sa riadnej alebo skrytej reklame v programovom obsahu.
Inak to ani nerobíme. ( PR obsah s reklamnými prvkami by sme museli odvysielať v reklamnom bloku.)

Formou natívnej reklamy (PR) je aj spolupráca s inštitúciami (samospráva) ako AFP (program financovaný inzerentom), kde si klient de facto "objednáva" pozitívne vnímanie obyvateľľstva o činnosti samosprávy. Vzhľadom k tomu, že TVBA ako vysielateľ s licenciou je povinný informovať objektívne a nezaujato, tak pozitívne PR spočíva v tom, že "samospráva informuje a rieši problémy".

Natívne PR v podmienkach TVBA je zaznamenať udalosť bežným redakčným spôsobom - t.j. bez reklamy - v súlade s podmienkami licencie pre TV vysielanie.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Image in photogallery
Náš boj s veternými mlynmi nemusí byť márny
18.4.2019 13:57 | Mária Urlandová - RegionTVnet
Televízia je mŕtva, to už nikto nepozerá, všetci aj tak na internete, televízia ...

Image in photogallery
Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet
Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, ...

Image in photogallery
Trendy v marketingu 2019 - video a televízia
27.4.2016 08:27 | Regiontvnet
Hyper-personalizácia obsahu - špičkové značky už nevyrábajú len jeden príspevok ...

Image in photogallery
Nové trendy v TV Bratislava
10.5.2016 14:45 | Mária Urlandova
Nové trendy v marketingu nám nahrávajú, implementovali sme ich dávno a celkom ...


Image in photogallery
Online versus TV reklama
19.5.2016 14:47 | Regiontvnet
Medzi platformou lineárnej televízie a online videom je viac rozdielov, a to nielen ...

Image in photogallery
Prečo a ako ľudia sledujú videá
19.5.2016 14:44 | Regiontvnet
Televízni vysielatelia - TV obsah spĺňa všetky potreby. Video na požiadanie ...

Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová
Vo svete rastúcej personalizácie sa zistilo: Penetrácia má stále trikrát ...




Odkazy na cudzie blogy


Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam