logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Prečo a ako ľudia sledujú videá

19.5.2016 14:44 | Regiontvnet

  • Televízni vysielatelia - TV obsah spĺňa všetky potreby.
  • Video na požiadanie - VoD predstavuje 10% priemernej spotreby videa. Celé seriály sú už dostupné z archívov.
  • Online video - má inú funkciu ako TV vysielanie a služby VOD a to krátke virálne videá a návody.

Dôvody sledovania sú:

1. Relaxácia - 26%
Potreba relaxovať je univerzálna, všetci sa potrebujeme zbaviť stresu. Lineárna televízia hrá najdôležitejšiu úlohu.
2. Rozptýlenie (zabíjanie času) - 18%

S rozširovaním inteligentných telefónov aj túto potrebu uspokojujeme. Obsah je dostupný bez ohľadu na to, kde sa nachádzame. Táto potreba okamžitého uspokojenia, prostredníctvom krátkeho online videa, je znakom mladších ľudí - ktorí majú na to čas. Starší, nad 55 rokov tiež potrebujú rozptýlenie, ale realizujú ho cez VOD.
3. Komfort - 16%

Ľudia sú spoločenské bytosti a všetci potrebujeme tráviť čas s milovanými - najmä s našimi partnermi a najbližšou rodinou. Platí to bez ohľadu na vek alebo životné štádium a väčšina z nás uznáva úlohu televízie pri spájaní domácností.
4. Byť v obraze (informovaný) - 12%

Väčšina z nás cíti vrodenú túžbu zostať v kontakte so svetom. Obsah TV vysielania predstavuje 77% celkového sledovania, online video 13% a VOD iba 2% pre túto potrebu. Dôležité je to najmä pre skupinu nad 25 rokov a staršiu.
5. Výmena skúseností - 10%

Živá televízia je spôsobom, ako uspokojiť trvalú ľudskú potrebu zažiť obsah v rovnakom čase ako ostatní. Televízne vysielanie predstavuje 82% času, ktorý trávia ľudia pri zaistení tejto potreby, online video 11% a VOD iba 4%. Online médiá zosilňujú efekty lineárnej televízie.
6. Túžba dopriať si pre seba - 9%

Všetci máme svoje osobné záujmy, vášne aj neslušné potešenie a video obsah poskytuje čoraz lepší spôsob ich sledovania.
7. Útek od reality - 7%

Výber platformy má tendenciu byť riadený tým, kde je požadovaný obsah ľahko dostupný.
8. Video návody - ako čo robiť - 2%

Táto potreba sa zvyčajne plní prostredníctvom webových stránok s videom online, ako je YouTube.

  • Televízia preberá prevažnú väčšinu času sledovania a bude to aj naďalej robiť z predvídateľných dôvodov.
  • Spoločnosti VOD umožňujú sledovať nadmerné množstvo TV obsahu podľa výberu.
  • Služba YouTube vyplní medzeru nudy v priebehu dňa s krátkymi videami.


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Image in photogallery
Náš boj s veternými mlynmi nemusí byť márny
18.4.2019 13:57 | Mária Urlandová - RegionTVnet
Televízia je mŕtva, to už nikto nepozerá, všetci aj tak na internete, televízia ...

Image in photogallery
Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet
Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, ...

Image in photogallery
Trendy v marketingu 2019 - video a televízia
27.4.2016 08:27 | Regiontvnet
Hyper-personalizácia obsahu - špičkové značky už nevyrábajú len jeden príspevok ...

Image in photogallery
Nové trendy v TV Bratislava
10.5.2016 14:45 | Mária Urlandova
Nové trendy v marketingu nám nahrávajú, implementovali sme ich dávno a celkom ...


Image in photogallery
Online versus TV reklama
19.5.2016 14:47 | Regiontvnet
Medzi platformou lineárnej televízie a online videom je viac rozdielov, a to nielen ...

Image in photogallery
Prečo a ako ľudia sledujú videá
19.5.2016 14:44 | Regiontvnet
Televízni vysielatelia - TV obsah spĺňa všetky potreby. Video na požiadanie ...

Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová
Vo svete rastúcej personalizácie sa zistilo: Penetrácia má stále trikrát ...




Odkazy na cudzie blogy


Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam