logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA
HLAVNÉ MENU

Trendy v marketingu 2019 - video a televízia

27.4.2016 08:27 | Regiontvnet

Hyper-personalizácia obsahu - špičkové značky už nevyrábajú len jeden príspevok alebo video, ale môžu teraz vytvoriť tisícky kusov obsahu na jednu kampaň.

Používanie ovplyvňujúcich faktorov je na vzostupe - takmer všetky značky sa snažia spolupracovať s jednotlivcami, ktorí zhromažďovali významné výsledky v sociálnych médiách.

Lokalizácia obsahu - obsah sa prispôsobuje lokalite, nepredkladajú sa cudzojazyčné verzie.

Obsahový marketing

Obsahový marketing je forma marketingu zameraná na tvorbu, publikovanie a distribúciu obsahu pre cieľové publikum.
Táto relatívne nová forma marketingu nezahŕňa priamy predaj. Namiesto toho vytvára dôveru a vzťah s publikom. Získanie správneho obsahu správnemu užívateľovi v správnom čase prostredníctvom strategického plánovania tvorby, poskytovania a riadenia obsahu.

Obsahové role sa posúvajú
Obsahový marketing nepresahuje len návrhy blogov, mať tím spisovateľov už nestačí. Prístup ide smerom k viac publikovania v médiách.

Obsahový tím bude musieť rásť a prispôsobiť sa pre budúci rok a mal by zahŕňať ľudí, ktorí majú talent v týchto zručnostiach:
výroba a úprava videa, grafický dizajn, ilustrácie a úpravy, zvukové úpravy a produkčné zručnosti, optimalizácia obsahu vo viacerých formátoch, distribúcia a propagácia obsahu, vývoj stratégie, vykonávanie a správa kampaní, komunikácia a branding, reklama a nákup médií, analytiky, metriky a prehľady.

Dôraz sa  kladie na transparentnosť značiek
Ako ľudia dôverujú:

  1. odporúčanie od ľudí - 82%
  2. televízna reklama - 63%
  3. sponzorstvo značky - 57%
  4. online videoreklama - 47%
  5. reklama sociálnych médií - 42%
  6. reklama v mobilných zariadeniach - 39%

Natívna reklama

Natívna (domáca) reklama je typ reklamy, ktorá zodpovedá forme a funkcii platformy, na ktorej sa zobrazuje. V mnohých prípadoch sa to prejavuje buď ako článok, alebo video, ktoré produkuje inzerent so špecifickým zámerom propagovať produkt, a zároveň zodpovedá forme a štýlu, ktoré by inak boli viditeľné v práci redaktorov platformy

Slovenskí vydavatelia ponúkajú natívnu reklamu predovšetkým vo forme PR článkov. Obsah veľkej väčšiny takýchto textov však má nízku pridanú hodnotu, od samotného začiatku príliš tlačí na pílu a čitateľ mu nedôveruje. PR správy nachádzajú v rámci webov na neatraktívnych pozíciách. Následne majú málo klikov a klient je nie je ochotný viac platiť.

Nárast televíznej reklamy

Sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú výrobky a ako sú účinné.

Televízia je najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. TV má iba nepatrné ad frau - na úrovni štatistickej chyby.

Živé video

Viac ako 80% ľudí uvádza, že chce vytvoriť viac video obsahu a 42% chce konkrétne vytvoriť viac živého videa.

  1. Po vzhliadnutí videa s produktom je o 85% vyššia šance, že zákazník nakúpi.
    Pokiaľ tvorbe video obsahu nevenujete svoju plnú pozornost, odchádza vlak. Čo to pre nás znamená? Tvoriť pod vašou značkou kvalitný video obsah, který si najde svojho prijímateľa. Ľudia sú leniví čítať  a nečudujme sa. Ľudský mozog spracuváva písané informácie 60.000x pomalšie v porovnaní s vizuálnymi.
  2. Živé prežívanie
    Ľudia stále viac vyhľadávajú živé vysielanie. Chcú byť súčasťou príbehu vo chvíli, kedy sa utvára.  Mať možnost ovyvniť čo sa hovorí, čo sa robí a prežívať daný moment v reálnom čase. Živé vysielanie treba vidieť i druhej strany. Z pohľadu biznisu, video ako také, je najefektivnejšia forma predaja. Live video je jednoduché a má možnosž intrerakcie. Na jedno kliknutie ste ihned v spojení s vašimi klientami. Akoby s vami sedeli v jednej miestnosti. Nielenže živé vysielania získavajú v  priemere 10x viac reakcii, ale hlavne predávajú.

Vyprodukovať kvalitný obsah nestačí. Treba sa uistiť, že sa posolstvo dostane k správnej cieľovej skupine. Inteligentné značky prinesú viac investícií do distribúcie obsahu na efektívnejšie rozvíjanie multikanálových a sociálnych distribučných plánov.

Distribúcia obsahu neznamená jednoduché nakúpenie lajkov na youtube. Ak propagujete udalosť lokálneho významu vhodné je upozorniť na živý prenos na obecnej stránke (zadarmo) a potom záznam nechať odvysielať v miestnej televízií.


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Image in photogallery
Náš boj s veternými mlynmi nemusí byť márny
18.4.2019 13:57 | Mária Urlandová - RegionTVnet
Televízia je mŕtva, to už nikto nepozerá, všetci aj tak na internete, televízia ...

Image in photogallery
Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet
Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, ...

Image in photogallery
Trendy v marketingu 2019 - video a televízia
27.4.2016 08:27 | Regiontvnet
Hyper-personalizácia obsahu - špičkové značky už nevyrábajú len jeden príspevok ...

Image in photogallery
Nové trendy v TV Bratislava
10.5.2016 14:45 | Mária Urlandova
Nové trendy v marketingu nám nahrávajú, implementovali sme ich dávno a celkom ...


Image in photogallery
Online versus TV reklama
19.5.2016 14:47 | Regiontvnet
Medzi platformou lineárnej televízie a online videom je viac rozdielov, a to nielen ...

Image in photogallery
Prečo a ako ľudia sledujú videá
19.5.2016 14:44 | Regiontvnet
Televízni vysielatelia - TV obsah spĺňa všetky potreby. Video na požiadanie ...

Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová
Vo svete rastúcej personalizácie sa zistilo: Penetrácia má stále trikrát ...




Odkazy na cudzie blogy


Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšte na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné



Komerčná spolupráca
Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšte na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné



Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam