Kto a za akých okolností sa domôže nevyplatenej mzdy z Garančného fondu Sociálnej poisťovne?

1.9.2017   17:00| Beseda o piatej

Situácie, keď sa zamestnávateľ dostane do platobnej neschopnosti a zamestnanci nedostanú niekoľko mesiacov výplaty, nie sú vôbec ojedinelé. Mnohí z nich sú potom v beznádejnej situácii. Aj preto, aby nezostali úplne bez finančných prostriedkov, vznikol pred 17 rokmi Garančný fond. Ten by im mal nevyplatenú mzdu nahradiť. Zdá sa však, že to celkom nefunguje. Na Televíziu Bratislava sa totiž obrátili diváci, ktorí sú bez výplat niekoľko mesiacov, no ako tvrdia, z Garančného fondu nedostali ani cent. Prečo je to tak? A ako sa brániť?

Rozprávali sme sa o tom s Petrom Višváderom zo Sociálnej poisťovne, výkonným riaditeľom Podnikateľskej aliancia Slovenska Petrom Kremským a advokátom Miroslavom Ivanovičom.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 



Image in photogallery

Ako robiť zimnú údržbu v Bratislave, tak aby nás neprekvapil každý kúsok snehu? (135)
19.1.2018   17:00 | Eva Sládková

Image in photogallery

Hokejová legenda Jozef Golonka sa dožíva životného jubilea - 80 rokov. Kam kráča slovenský hokej? ... (221)
17.1.2018   17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Dokedy naše hlavné mesto unesie developerský boom? Developerská Bratislava - ako ďalej?  (580)
15.1.2018   17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Sme lapení v sociálnej sieti? (631)
12.1.2018   17:00 | Eva Sládková


Image in photogallery

25 rokov vodného diela Gabčíkovo (483)
8.1.2018   17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

25 rokov od rozdelenia spoločného štátu  (2122)
29.12.2017   17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Alkohol – neodmysliteľná súčasť osláv alebo pliaga? (850)
27.12.2017   17:00 | Eva Sládková

Image in photogallery

Bilancia 2017 - kľúčové momenty v hlavnom meste (637)
27.12.2017   17:00 | Beseda o 5


Image in photogallery

Vianoce kedysi a dnes v rôznych regiónoch Slovenska (650)
22.12.2017   17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Mladí vodiči - veľké nebezpečenstvo na cestách (879)
18.12.2017   17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Ničia developeri vodné zdroje? Ochrana vodných zdrojov Žitného ostrova a sanácia kontaminovaných ... (1381)
15.12.2017   17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Ako sa rodí v Bratislavských nemocniciach? (4842)
14.12.2017   17:00 | Eva Sládková


Image in photogallery

Násilie na ženách! Je situácia naozaj taká zlá? Prečo väčšina obetí mlčí?  (1261)
4.12.2017   17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Ako sa máme postarať o seniorov? (1807)
1.12.2017   17:00 | Eva Sládková

Image in photogallery

Zimné športovanie - je zdraviu prospešné, len treba vedieť ako na to (1055)
29.11.2017   10:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Bratislava a stavby blízkej budúcnosti  (849)
27.11.2017   13:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Deti a financie - od akého veku je vhodné učiť deti k finančnej gramotnosti a akým spôsobom? (895)
23.11.2017   10:01 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Vieme čo so slobodou?  (665)
22.11.2017   17:00 | Eva Sládková

Image in photogallery

28 rokov od Novembra´89  (1522)
14.11.2017   17:00 | Jozef Hübel, Beseda o piatej

Image in photogallery

Aktívne starnutie, čo s ľuďmi nad 50, či 60 rokov v pracovnom procese? (3663)
3.11.2017   13:00 | Jozef Hübel



123...8 >>

Čo práve pripravujeme

Dokedy ešte naše hlavné mesto unesie developerský boom?
Jozef Golonka, hokejová legenda

.

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi.

Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie,

napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Televízna reklama a PR

 

 9 dôvodov - prečo ľudia sledujú TV Bratislava

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste. Sme blízko k ľuďom.
2. Sme službou verejnosti, ktorú potrebujeme.
3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu.
4. Analyzujeme, hľadáme riešenia, venujeme sa veciam detailnejšie ako národné médiá.
5. Pomáhame meniť svet k lepšiemu.
6. Neklameme, to si viete ľahko overiť - stačí sa pozrieť z okna.
7. Každý deň prinášame nový program - vždy sa oplatí zapnúť si televízor, alebo navštíviť archív.
8. Dostupnosť - sme nielen klasická TV, ale aj internetová TV a webový portál.
9. Záujem o regionálne vysielanie rastie, pretože je užitočné.

.





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM