Korzo


Poďte s nami do ulíc, kde sa niečo deje
Korzo predstavuje reportáže priamo z prostredia spoločenských podujatí. Nadväzuje na najlepšie tradície Bratislavy, podporuje sebavedomie Bratislavčanov a informuje o zaujímavých aktivitách.
Redakčne pripravuje Olga Valentová.



Image in photogallery

video-iconKorzo 15/2017 - Večer autentického folklóru  (1031)
6.10.2017   10:40 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 14/2017 - Rozlúčka s letom (1055)
15.9.2017   18:00 | Olga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 13/2017 - Kultúrne leto s KZP (1299)
17.8.2017   10:02 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 12/2017 - Komédia omylov (1613)
21.7.2017   11:17 | Oľga Valentová


Image in photogallery

video-iconKorzo 11/2017 - Kultúra v Petržalke (1760)
7.7.2017   08:43 | Oľga Valentová

Image in photogallery

Korzo 10/2017 - Ako sa dohovoriť s tigrom (1586)
23.6.2017   15:49 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 9/2017 - Divadlo Astorka (1510)
8.6.2017   15:43 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 8/2017 - Klezmer Meets Balkan (1556)
26.5.2017   18:45 | Oľga Valentová


Image in photogallery

video-iconKorzo 7/2017 - Wabi Daněk (1304)
12.5.2017   12:12 | Olga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 6/2017 - Výstava Jozef Drozd (1308)
28.4.2017   19:17 | TVBA

Image in photogallery

video-iconKorzo 5/2017 - 100 rokov tanga  (1268)
27.4.2017   14:25 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 4/2017 - Štvorlístok pre talenty (2656)
7.4.2017   16:02 | Oľga Valentová



<<12345 >>

Zamysleli ste sa už nad tým, prečo náklady na televiznu reklamu u najznámejších značiek obvykle činia až 95% z celkových nákladov na reklamu? Investujú do TV reklamy, pretože funguje.

  1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  2. Televízia žije najdlhšie. Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  3. Televízia je bezpečná investícia. Peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.
    Reklama v TV Bratislava

 





Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM