Korzo 14/2017 - Rozlúčka s letom

15.9.2017   18:00| Olga Valentová

Festival Kultúrne leto je najstarší a najväčší festival na Slovensku. Trvá niekoľko mesiacov počas leta a láka obyvateľov aj návštevníkov Bratislavy na kultúrne aj najrôznejšie historicko – spoločenské akcie. My sme pre vás nakrúcali na tohtoročnej rozlúčke s letom, ktorá sa tak ako vlani konala na vynovenej Štúrovej ulici.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /1 >> nasledujúci



Image in photogallery

video-iconKorzo 11/2017 - Kultúra v Petržalke (1659)
7.7.2017   08:43 | Oľga Valentová

Image in photogallery

Korzo 10/2017 - Ako sa dohovoriť s tigrom (1493)
23.6.2017   15:49 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 9/2017 - Divadlo Astorka (1450)
8.6.2017   15:43 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 8/2017 - Klezmer Meets Balkan (1410)
26.5.2017   18:45 | Oľga Valentová


Image in photogallery

video-iconKorzo 7/2017 - Wabi Daněk (1210)
12.5.2017   12:12 | Olga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 6/2017 - Výstava Jozef Drozd (1210)
28.4.2017   19:17 | TVBA

Image in photogallery

video-iconKorzo 5/2017 - 100 rokov tanga  (1199)
27.4.2017   14:25 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 4/2017 - Štvorlístok pre talenty (2594)
7.4.2017   16:02 | Oľga Valentová


Image in photogallery

video-iconKORZO 3/2017 - Livin´ Blues (1481)
24.3.2017   16:28 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKORZO 2/2017 - Autoopravár roka 2017 (1402)
3.3.2017   17:26 | TVBA

Image in photogallery

video-iconKORZO 1/2017 - Ples BA-Nové Mesto (1359)
17.2.2017   16:27 | TVBA

Image in photogallery

video-iconKorzo 18/2016 - Cena Samuela Zocha (1522)
30.12.2016   15:56 | TVBA



<<12345 >>

Zamysleli ste sa už nad tým, prečo náklady na televiznu reklamu u najznámejších značiek obvykle činia až 95% z celkových nákladov na reklamu? Investujú do TV reklamy, pretože funguje.

  1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  2. Televízia žije najdlhšie. Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  3. Televízia je bezpečná investícia. Peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.
    Reklama v TV Bratislava

 

Čo pre vás chystáme?
Čo uvidíte na TV obrazovke v najbližších dňoch? Môžete sa pýtať alebo vysloviť svoj názor. Otázky pre hostí smerujte na tipy@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM