Korzo 14/2017 - Rozlúčka s letom

15.9.2017   18:00| Olga Valentová

Festival Kultúrne leto je najstarší a najväčší festival na Slovensku. Trvá niekoľko mesiacov počas leta a láka obyvateľov aj návštevníkov Bratislavy na kultúrne aj najrôznejšie historicko – spoločenské akcie. My sme pre vás nakrúcali na tohtoročnej rozlúčke s letom, ktorá sa tak ako vlani konala na vynovenej Štúrovej ulici.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print




Image in photogallery

video-iconKorzo 9/2016 - Slovenka roka 2016 (2163)
10.6.2016   17:00 | Oľa Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 8/2016 - Maja Velšicová 80te narodeniny (2496)
28.5.2016   16:40 | Oľa Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 7/2016 - Cena primátora (2076)
14.5.2016   18:17 | Oľa Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 6/2016 - Vernisáž výstavy Petera Šuríka (2210)
30.4.2016   16:54 | Oľa Valentová


Image in photogallery

video-iconKorzo 5/2016 - vernisáž Romana Lazara (2508)
23.3.2016   16:44 | Oľa Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 4/2016 - Štvorlístok pre talenty (3561)
20.2.2016   17:27 | Oľa Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 3/2016 (2943)
6.2.2016   16:22 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 2/2016 - Šteňovci u Lizsta (3045)
23.1.2016   17:15 | Oľga Valentová


Image in photogallery

video-iconKorzo 1/2016 - Best of 2015 (3926)
11.1.2016   17:38 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 9/2015 - Osobnosti Bratislavy (3870)
26.12.2015   12:59 | Oľga valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 8/2015 - Medzinárodný filmový festival (2228)
12.12.2015   17:49 | Oľga Valentová

Image in photogallery

video-iconKorzo 7/2015 - VIP club Slovenka (2528)
23.11.2015   17:54 | Oľga Valentová



<<12345 >>

Zamysleli ste sa už nad tým, prečo náklady na televiznu reklamu u najznámejších značiek obvykle činia až 95% z celkových nákladov na reklamu? Investujú do TV reklamy, pretože funguje.

  1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  2. Televízia žije najdlhšie. Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  3. Televízia je bezpečná investícia. Peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.
    Reklama v TV Bratislava

 





Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM