Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  14/18 >> nasledujúci

Právna poradňa: Ako postupovať, keď nám nechcú vrátiť peniaze za reklamovaný tovar?

13.7.2017   18:00| METRO DNES

Máte otázku na právnika? Píšte nám na tipy@tvb.sk. Tak ako diváčka, ktorá má problém s reklamáciou tovaru.

"Začiatkom júla 2016 som si na základe vyloženého tovaru v obchode objednala vonkajšie protišmykové dlažby s povrchom ako šmirgeľ, bez lesku. Zaplatila som priamo na pokladni takmer 400 eur. Ihneď po doručení tovaru som zistila, že protišmykovosť dodaných dlažieb nie je v súlade s vyloženým tovarom. Rozhodla som sa tovar reklamovať. Dňa 26.07.2016 mi doviezli novú zásielku dlažieb, ktoré som odmietla prevziať s poznámkou na dodacom liste „nevyhovuje objednávke“. Podotýkam, že tieto dlažby boli také isté ako prvá dodávka, čiže také, aké som už mala doma. Keďže reklamácia nebola vybavená k mojej spokojnosti, dňa 05.08.2016 som dodané dlažby v plnej miere a v nepoškodenom stave vrátila na vlastné náklady do predajne, kde ich prevzatie aj potvrdili. Predajňa mi dodnes nevrátila peniaze a ani nedoviezla požadovaný tovar. Ako mám ďalej postupovať?"



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

Dobry deň, prosim Vas viete mi poradit ako sa mam domôct k svojim peniazom.

Dna 18.10. 2017 som navšivil kaviareň v našom meste, kde prevádskuju aj vyherne automaty. Vložil som tam 10 eur, ktore som odohral, dalši vklad bol 50eur avšak automat mi do kredytu zapisal len 20sat eur. Tak som stlacil dve otocenia ci mi to neprirata. no peniaze nezapisalo tak som šiel za obsluhou, a mi povedala ze vie otom, ze neskôr pride. tak som tych 20 eur odohral. vložil dalšich 50, tiež odohral a pri dalom vklade 50 eur mi zapisalo zasa len 20sat v tom prišla obsluha a vravela mi že pri novych eurobankovkach to automat chibne spracuje a zapise len 20eur a že zbzto je tam naviše, a že žial MI MOJE PENIAZE PREPADLI? A NEMA MI ICH KTO VRATIT. Odvolavala sa na to že na druhom pristroji je nalepka s oznamom že nove 50 eurove bankovky nezapisuje a volajte obsluhu. Pital som si teda čislo na firmu ktorej automaty patria a na majitela podniku, no nechcela mi dať kontakt ani na jedneho. Svoje peniaze som nedostal ako mam postupovať 60 eur nie je mala položka. mam aj foto že na pristroji nieje žiadne upozornenie. Dakujem za odpoved a prajem pekny deň

Robert Barci

22.10.2017 18:04 Robert Barcirobertbarci@gmail.com

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 
Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  14/18 >> nasledujúci

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM