logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA
HLAVNÉ MENU

Komunálne voľby sa skončili

12.11.2018 14:11 | Mária Urlandová

Okrem diskusných relácií, sme sa viac na kampani nemohli zúčastniť. Kampaňovalo sa na sociálnych sieťach. Zákon o voľbách nám, ako elektronickému médiu,  nedoprial ani cent príjmov z reklamy. A to sme chceli odmeniť spolupracovníkov za zvýšenú pracovnú pohotovosť v predvolebnom čase. Zaujímavé by bolo vedieť, či nakoniec vyhralo "klebetenie na FB", alebo seriózne vedená kampaň v médiách.
 

Prečítajte si blog od riaditeľky TV Bratislava:

Komu vyhovuje že sa politická kampaň presunula do online prostredia? Tým, ktorí vedia, že na internete je všetko dovolené. Menej sa to páčilo tým, ktorí zažili ponižovanie a osočovanie. A ešte to globálnym médiám aj zaplatili.
Na komunálnej politickej kampani najviac zarobili globálni hráči




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /1 >> nasledujúci


S ľuďmi v regióne sme každý deň

Systematicky a kontinuálne vyrábame vlastný program.
Tradičná televízia v sieťach operátorov a DVB-T.
Online televízia - videoportál (web, YT,FB).



Naše publikum je vašim zákazníkom  

TV reklama je naefektívnejšou formou reklamy.
Reklama v regionálnej TV neprekáža, považujú za súčasť programu.
Cielená reklama na 600 000 obyvateľov Bratislavy.

Reklama v TV Bratislava


Pracujeme s plným nasadením, aby sme vám priniesli informácie do domova


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam