Blog

Image in photogallery
Na čo nezabudnúť pri zostavovaní kampane
24.2.2015   15:23 | TVBA
1. Obsahové prepojenie Ak realizujeme kampaň na lacné produkty napr. ojazdené automobily, potrebujete masové média, ale prednosť by mal dostať ukazovateľ cieľovej skupiny. V takom prípade je potrebné zvoliť médium, ktoré má vysoké percento zastúpenia mužov s nižším a priemerným príjmom. Okrem nasadenia spotu hrá veľmi dôležitú úlohu aj kvalita, zrozumiteľnost a kreativita. ...


Image in photogallery
Ako postupovať pri zadávaní televíznej reklamy
24.2.2015   15:18 | TVBA
1. Urobte si krátky prehľad Predtým, ako si naplánujete televíznu reklamu, urobte si krátky prehľad o televíznom trhu a oboznámte sa zo špecifikami televízie. Širší prehľad a znalosť vám umožní obhájiť vaše rozhodnutie pred vedením spoločnosti a je nástrojom na zhodnotenie vynaložených prostriedkov. V televízií existujú tzv. reklamné bloky (breaky), do ktorých ...










Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM