Verejné diskusie budú pokračovať - ak sa dohodneme na spolupráci s novozvolenými politikmi

9.10.2018 18:46 | TVBA

 Úspešne sme nakrútili verejné diskusie:

Včera 8.10.2018 bola Diskusia s kandidátmi na primátora Bratislavy (8 osôb) v Zrkadlovej sieni Primaciálneho paláca. Moderátorom bol  Jozef Hübel. Všetci kandidáti hovorili najmä o nespravodlivom rozdelení daní. V Bratislave totiž žije okolo 130 000 ľudí, ktorí tu bývajú, využívajú služby mesta, ale nemajú tu prihlásený trvalý pobyt. Bratislave takto z rozpočtu unika 39 miliónov Eur ročne. Riešenie tejto situácie bude úlohou nového primátora.

Pán Roman Ruhig si priviedol skupinku fanúšikov v tričkách s podobižňou svojho kandidáta, ktorí ho odmeňovali búrlivým potleskom po každej odpovedi. Škoda, že si aj ostatní nepriviedli viacej fanúšikov, ale dá sa pochopiť, že kandidáti sú vo veľkom časovom strese.
Diskusiu dáme na web ihneď po spracovaní. V klasickom vysielaní diskusia pôjde v premiére 12.10.2018 o 17. hodine a potom v ďalších reprízach.
Záznam rýchlo spracujeme na web a do riadneho vysielania pôjde od 12. októbra 2018. 

 

Dnes 9.10.2018 Diskusia s kandidátmi na starostu Petržalky (9 osôb) v kinosále DK Lúky. Hovorilo sa najmä o parkovaní a doprave.
Záznam rýchlo spracujeme na web a do riadneho vysielania pôjde od 15. októbra 2018. 

 

Pri rozhovoroch s občanmi  ktorí boli v hľadisku sme sa dozvedeli:

  • Občania by privítali, aby sme nabudúce debatu urobili v inom ako pracovnom čase, aby mohlo prísť viac ľudí, radi by sa stretli s volenými zástupcami osobne.
     
  • Mali by sme konanie diskusií viacej inzerovať, vo vysielaní alebo aj v novinách, pretože sa o konaní dozvedeli iba náhodou z FB.
     
  • Primátor, starosta a poslanci by mali viacej informovali verejnosť o svojej činnosti aj prostredníctvom televízie a novín, pretože najmä starší nie sú stále na internete.
     
  • Občania by privítali takéto verejné diskusie častejšie a na konkrétne témy. Taktiež by diskusie mali byť interaktívne, teda aby aj verejnosť mohla klásť otázky.
     
  • Občania by boli radi, keby sa s nimi komunálni politici viacej rozprávali, pretože často majú dobré nápady, ktorými by sa politici mohli inšpirovať.

Na základe týchto poznatkov navrhneme novozvolenemu primátorovi a starostom, aby sme verejné diskusie realizovali niekoľkokrát do roka, vždy na inú tému.
Z vlastných skúseností vieme, že účasťou na verejnej diskusii sa dozvieme viac ako z množstva čiastkových tlačových správ na internete.

Naše vysielanie pôsobí aj ako významný prostriedok, ktorý umožňuje občanom, aby sa aj oni podieľali na rozhodovaní o miestnych záležitostiach. Kto má rad svoje mesto, zaujíma sa aj o veci verejné a to prispieva ku demokracii.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



 

Rôzne príspevky o voľbách do samosprávy a kandidátoch

Image in photogallery

Predvolebná beseda s kandidátmi na starostu Lamača  (95)
26.10.2018 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Predvolebná beseda s kandidátmi na starostu Karlovej Vsi (230)
24.10.2018 17:00 | Eva Sládková

Image in photogallery

Predvolebná beseda s kandidátmi na starostu Starého Mesta II. (478)
19.10.2018 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Predvolebná beseda s kandidátmi na starostu Starého Mesta I.  (504)
19.10.2018 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Andrej Trnovec, kandidát na primátora Bratislavy (88)
17.10.2018 18:00 | METRO DNES

Image in photogallery

Tomáš Szmrecsányi, kandidát na starostu Petržalky / KV 2018  (19)
17.10.2018 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Predvolebná beseda s kandidátmi na starostu Rače  (990)
17.10.2018 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Roman Ruhig, kandidát na primátora Bratislavy / KV 2018  (230)
15.10.2018 18:51 | Metro Dnes


Image in photogallery

Predvolebná verejná diskusia s kandidátmi na primátora Bratislavy  (780)
12.10.2018 10:21 | TV Bratislava

Image in photogallery

Predvolebná verejná diskusia Petržalka (1351)
11.10.2018 16:35 | TV Bratislava

Image in photogallery

Ľudmila Farkašovská, kandidátka na starostku Petržalky / KV 2018  (1930)
10.10.2018 21:26 | TVBA

Image in photogallery

Miroslav Vetrík, kandidát na primátora Bratislavy / KV 2018  (382)
10.10.2018 18:00


Image in photogallery

Verejné diskusie budú pokračovať - ak sa dohodneme na spolupráci s novozvolenými politikmi (344)
9.10.2018 18:46 | TVBA

Image in photogallery

Oznam nielen pre kandidátov na starostu Petržalky (907)
5.10.2018 11:10 | TVBA

Image in photogallery

Primátor odpovedá 17/2018 - volebný odpočet primátora Bratislavy Iva Nesrovnala  (328)
4.10.2018 18:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Predvolebná beseda s kandidátmi na starostu Záhorskej Bystrice  (358)
3.10.2018 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Ján Mrva, kandidát na primátora Bratislavy / KV 2018 (425)
2.10.2018 13:51 | TV Bratislava

Image in photogallery

Viktor Béreš, kandidát na primátora Bratislavy / KV2018 (304)
2.10.2018 13:46 | TV Bratislava

Image in photogallery

Ivo Nesrovnal, kandidát na primátora Bratislavy / KV 2018 (245)
1.10.2018 18:58 | TV Bratislava

Image in photogallery

Oliver Kríž, kandidát na starostu Petržalky / KV 2018 (3371)
1.10.2018 16:02 | TV Bratislava



12 >>

Pre kandidátov

  • V rámci bežného vysielania budeme informovať o nových kandidátoch a zároveň ich predstavíme formou rozhovoru v štúdiu.
    Tiež pripravíme predvolebné diskusie kandidátov na primátora mesta a starostov mestských častí. Diskusie v televízií sú najsledovanejšie a často rozhodujúce.

    Metropolitná TV plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o najbližšom okolí. Náš regionálny divák je v komunálnych voľbách pre vás vzácnejší ako národný divák. Náš divák je dokonca váš sused - reálny človek z mäsa a kostí. Namiesto podpory globálnych sociálnych sietí inzerujte vo svojej regionálnej TV Bratislava.    

  • Pre kandidátov sú tieto možnosti komerčnej spolupráce:

    • ♦ Diskusia na zvolenú tému (livestream, záznam, klasické vysielanie)
    • Produkcia video ( spoty, reportáže, záznamy...)
    • Politická reklama (iba online na internet)
    • Podpora na webstránke (bannery, PR články, reklama v článku za videom)
    • Médiálny tréning

     

  • Viva Studio patrí medzi najvýznamnejšie spoločnosti svojho druhu na Slovensku. Vzniklo v roku 1993 ako jedno z prvých súkromných TV štúdií. Spolupracovalo s RTVS a všetkými vznikajucími komerčnými televíziami (VTV, TV Markíza, TV Joj a TA3), zahraničnými stanicami, filmovými producentami a reklamnými agentúrami. Nepretržite a denne produkujeme videá rôznej náročnosti.     

    • ♦ Portrét o osobnosti - malý filmový medailón o vašej práci a životných postojoch, minidokument nepolitického charakteru.
    • Reportáž z podujatia - Organizujete podujatie, alebo budete hosťom? Môžeme byť pri tom a redakčne to spracovať.
    • ♦ Live streaming - spracujeme udalosť tak ľahko ako realizujeme napríklad zastupiteľstvá.
    • ♦ Reklamný spot - pre online vysielanie.

     

    • ♦ Televízia ponúka okrem internetu, aj lineárne vysielanie do sietí. To znamená - pozornosť masových divákov. Bez televízneho vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to živí ľudia.
    •  
    • Tradičné média majú omnoho vyššiu dôveryhodnosť ako internetové portály a sociálne siete. Majú svoje redakcie, ktoré sú kontrolované. Napríklad televízia je regulovaná Radou pre vysielanie, to znamená, že musí dodržiavať pravidlá objektívnosti, nestrannosti a vyváženosti. ( Na rozdiel od internetu.)
    •  
    • Televízia je steroid pre médiá, pomáha ostatným mediatypom - prejavuje sa multiplikačný efekt. Synergia televízie a online je obzvlášť veľká. Kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré obsahujú reklamu značky s inými druhmi aktivačných kanálov.

    V týchto komunálnych voľbách nie je politická kampaň povolená, resp. je zakázaná zo zákona - pre elektronické médiá: rádio a televízia. 
    Aj keď je televízia najefektívnejšou formou pre reklamu, noví kandidáti si vysielanie politickej reklamy nemôžu objednať. 

    Máme iba možnosť umiestniť reklamu na internete, pretože zákaz sa netýka vysielania na internete. Aj to má význam, pretože ľudia na internete sledujú najmä televízny obsah (na youtube vás spontánne hľadať nebudú). 

     

  • Naše diskusné relácie mávajú tisíce videní (číselko za článkom), tak môžeme videoreklamu umiestniť do článkov. V čase volieb zaznamenávame aj tradične  extra zvýšenú návštevnosť stránky.

     

    • Hlavná stránka - banner 300x300 px / cena: 60 Eur/30 dní
    • Podstránky - banner 300x300 px / cena: 30 Eur/30 dní
    • V článkoch nad videom - banner 1000x100 px / cena: 120 Eur/ 30 dní
    • Videoreklama, rozmer 640x360 px / cena: 200 Eur/ 30 dní

     

     

  • Publikum TV Bratislava

    TV Bratislava svoj signál šíri prostredníctvom DVB-T (26.kanál), UPC, Digislovakia a Swan v Bratislave a okolí. Okrem toho je televízia dostupná po celom Slovensku prostredníctvom služby MAGIO TV , ANTIK , DSI data a ďalších operátorov. Vysiela aj na internete. Na svojej stránke má vybudovaný rozsiahly, denne aktualizovaný archív všetkých programov. Dosah televízie je na cca  600 000 obyvateľov.

     Podľa prieskumu od agentúry Dicio: TV Bratislava denne sleduje 11,5 % obyvateľov Bratislavy, niekoľkokrát týždenne sleduje 35,5 % obyvateľov Bratislavy.  Z toho sú  ženy 51% a muži 49 %. Najviac divákov je  produktívnom veku 30-44 rokov a 45-59 rokov. Vaše reklamné oznámenie uvidí cca 200 000 pravidelných divákov.

     

    Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste.

      Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.

     Efektívna cielená reklama bez strát z geografického rozptylu.

    Sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou - nie naopak. Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.

     Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu. Dokazujú to prieskumy zo zahraničia. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: ľudia chcú vidieť reklamy. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?

     Televízia je stále trendová a neporaziteľná - napriek rôznym mýtom, ktoré sa šíria v SK digitálnom marketingu. Naopak, konzumácia televízie rastie. Okrem lineárneho sledovania pribúda sledovanie na internete. Ak sú ľudia na internete, prevažne sledujú obsah klasickej televízie.

     

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632
    reklama@tvba.sk

Zoznam kandidátov - samospráva Bratislava

Kandidáti na primátora
Petržalka
Rača
Podunajské Biskupice
Dúbravka
Karlová Ves
Lamač
Nové Mesto
Devínska Nová Ves
Jarovce
Vrakuňa
Záhorská Bystrica
Rusovce
Čuňovo
Devín
Ružinov
Vajnory

Prosíme verejnosť, aby nás upozornila na prípadné chyby, nedostatky a pomohla doplniť mená.


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam