Skrytá sila regionálnych televízií na Slovensku

11.11.2016   01:03

Regionálne televízie na Slovensku za posledných 25 rokov si našli svoje miesto v konkrétnych regiónoch, mestách, ale zatiaľ zostáva neodhalená ich marketingová sila.

Workshop zorganizovala Akadémia médií, odborná vysoká škola mediálnej a marketingovej komunikácie a asociácia RegionTVnet, a mala za cieľ vyzdvihnúť silu regionálnych televízií na Slovensku a poukázať na fakt, že regionálne televízie plnia funkciu vysielania vo verejnom záujme a preto si zaslúžia podporu z verejných zdrojov. 

 

 

Program Workshopu z 10.11.2016:

  1. Úvodné slovo: prof. PhDr. Samuel Brečka, PhD., zastupujúci rektor Akadémie médií

  2. Revízia Smernice o audiovizuálnych službách v Európskej únii: JUDr. Anton Škreko, PhD., generálny riaditeľ Sekcie médií, audiovízie a autorského práva

  3. Význam regionálnych televízií: Mgr. Jozef Viskupič, podpredseda Výboru pre kultúru a médiá NR SR

  4. Skryté možnosti využitia ľudského potenciálu v regionálnej televízii: doc. PhDr. Zora Hudíková, PhD., Fakulta masmediálnej komunikácie UCM Trnava

  5. Marketingová sila regionálnych televízií : Ing. Mária Urlandová, predsedníčka asociácie RegionTVnet, riaditeľka TV Bratislava

  6. Mýty o lokálnej /regionálnej televízii: PhDr. Dália Šaškovičová, riaditeľka Mestskej televízie Trnava

  7. Desať výhod skrytej sily regionálnych televízií: Ing. Peter Hlucháň, TV Trenčín.

    Workshopu sa zúčastnili kolegovia, zástupcovia regionálnych TV SEN, TV Karpaty, Mestska TV Trnava a TV Močenok. V krátkej dobe prinesieme reportáž z podujatia.

 

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 


S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom.


Zo života TV Bratislava

Bude v Bratislave pokračovať chaos pri parkovaní? Jednotnú parkovaciu politiku totiž poslanci mesta nepodporili.

   


TV BRATISLAVA je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu.
Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

 

Je veľmi produktívna - vyrobí viac ako 2500 minút programu mesačne
Dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
Pravidelné publikum má okolo 200 000 divákov
TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál
Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila
Reklama je cielená na obyvateľov Bratislavy
Poslaním televízie je aj upútavať pozornosť publika na propagované produkty našich inzerentov. Našou víziou je byť najlepšou voľbou pre tých, ktorí inzerujú v regionálnych médiách.




Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM