Skrytá sila regionálnych televízií na Slovensku

11.11.2016 01:03

Regionálne televízie na Slovensku za posledných 25 rokov si našli svoje miesto v konkrétnych regiónoch, mestách, ale zatiaľ zostáva neodhalená ich marketingová sila.

Workshop zorganizovala Akadémia médií, odborná vysoká škola mediálnej a marketingovej komunikácie a asociácia RegionTVnet, a mala za cieľ vyzdvihnúť silu regionálnych televízií na Slovensku a poukázať na fakt, že regionálne televízie plnia funkciu vysielania vo verejnom záujme a preto si zaslúžia podporu z verejných zdrojov. 

 

 

Program Workshopu z 10.11.2016:

  1. Úvodné slovo: prof. PhDr. Samuel Brečka, PhD., zastupujúci rektor Akadémie médií

  2. Revízia Smernice o audiovizuálnych službách v Európskej únii: JUDr. Anton Škreko, PhD., generálny riaditeľ Sekcie médií, audiovízie a autorského práva

  3. Význam regionálnych televízií: Mgr. Jozef Viskupič, podpredseda Výboru pre kultúru a médiá NR SR

  4. Skryté možnosti využitia ľudského potenciálu v regionálnej televízii: doc. PhDr. Zora Hudíková, PhD., Fakulta masmediálnej komunikácie UCM Trnava

  5. Marketingová sila regionálnych televízií : Ing. Mária Urlandová, predsedníčka asociácie RegionTVnet, riaditeľka TV Bratislava

  6. Mýty o lokálnej /regionálnej televízii: PhDr. Dália Šaškovičová, riaditeľka Mestskej televízie Trnava

  7. Desať výhod skrytej sily regionálnych televízií: Ing. Peter Hlucháň, TV Trenčín.

    Workshopu sa zúčastnili kolegovia, zástupcovia regionálnych TV SEN, TV Karpaty, Mestska TV Trnava a TV Močenok. V krátkej dobe prinesieme reportáž z podujatia.

 

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 

 


V krátkom čase uvidíte

 

Znova o zákaze umiestnenia herní na území hlavného mesta.
Kedy bude mať Bratislava dostatok bezpečných cyklotrás?
Radosa, Farkašovská a Pätoprstá: Zelená a čistá Petržalka – jedna z priorít samosprávy na tento rok
Zmeny klímy, ako sa to prejaví?
Máme developerom, ktorý stavajú vo verejnom záujme, uľahčovať výstavbu v meste?
Poznajú bežní ľudia svoje možnosti, ale aj práva, ktoré im dávajú naše zákony a ústava smerom k voleným predstaviteľom?

.

KOMENTÁRE
Производствосветодиодных табло валют, бегущих строк, табло для АЗС
Ak deti po rozvode odmietajú rodičov
Napíšte nám
Vaše meno
Email
Text




S ľuďmi v regióne sme a naše publikum je vašim zákazníkom.



TV Bratislava je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Zo života TV Bratislava 

Bude v Bratislave pokračovať chaos pri parkovaní? Jednotnú parkovaciu politiku totiž poslanci mesta nepodporili.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM