Regionálne televízie na Slovensku za posledných 25 rokov si našli svoje miesto v konkrétnych regiónoch, mestách, ale zatiaľ zostáva neodhalená ich marketingová sila.
Workshop zorganizovala Akadémia médií, odborná vysoká škola mediálnej a marketingovej komunikácie a asociácia RegionTVnet, a mala za cieľ vyzdvihnúť silu regionálnych televízií na Slovensku a poukázať na fakt, že regionálne televízie plnia funkciu vysielania vo verejnom záujme a preto si zaslúžia podporu z verejných zdrojov.
Program Workshopu z 10.11.2016:
Úvodné slovo: prof. PhDr. Samuel Brečka, PhD., zastupujúci rektor Akadémie médií
Revízia Smernice o audiovizuálnych službách v Európskej únii: JUDr. Anton Škreko, PhD., generálny riaditeľ Sekcie médií, audiovízie a autorského práva
Význam regionálnych televízií: Mgr. Jozef Viskupič, podpredseda Výboru pre kultúru a médiá NR SR
Skryté možnosti využitia ľudského potenciálu v regionálnej televízii: doc. PhDr. Zora Hudíková, PhD., Fakulta masmediálnej komunikácie UCM Trnava
Marketingová sila regionálnych televízií : Ing. Mária Urlandová, predsedníčka asociácie RegionTVnet, riaditeľka TV Bratislava
Mýty o lokálnej /regionálnej televízii: PhDr. Dália Šaškovičová, riaditeľka Mestskej televízie Trnava
Desať výhod skrytej sily regionálnych televízií: Ing. Peter Hlucháň, TV Trenčín.
Workshopu sa zúčastnili kolegovia, zástupcovia regionálnych TV SEN, TV Karpaty, Mestska TV Trnava a TV Močenok. V krátkej dobe prinesieme reportáž z podujatia.
Všetky videá nájdete aj na našom YT kanáli: TV Bratislava