Ako sa máme postarať o seniorov?

1.12.2017   17:00| Eva Sládková

Slovensko starne, čo inými Slovami znamená, že sa rodí málo bábätiek a na druhej strane nám pribúda seniorov. V roku 2030 má byť na Slovensku o 64% ľudí nad 85 rokov viac, ako teraz. Tento fakt je známy už dlho a štát aj samosprávy musia hľadať spôsoby, ako naň reagovať. Podľa viacerých  názorov treba napríklad zlepšiť starostlivosť o seniorov. Kto to však má urobiť a ako? Verejných zariadení pre seniorov je stále nedostatok a tie neverejné sú pre mnohých pridrahé. Čo s tým? Rozprávali sme sa o tom so štátnym tajomníkom Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Branislavom Ondrušom, so starostkou Karlovej Vsi Danou Čahojovou a s riaditeľkou občianskeho združenia  Náruč Senior and Junior Annou Ghanamovou.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

Velmi dobre, potesili ste ma, ze sa problemom seniorov budete venovat aj nadalej. Len cielenou diskusiou sa da nieco dosiahnut. Iba opakovanym tlakom, musia nami voleni povolit.rn..stari,chori do ulic nepojdu. Chvalim vasu televiziu, sluzite obcanovi viac ako verejnopravna televizia, ktoru dotuje stat, teda my vsetci. rnrn
30.11.2017 17:36 marianamarianavalko@gmail.com

Dakujeme panovi statnemu tajomnikovi. Vsetcia na nom vidime, ze sa nemusi bat o seba, o svoju starostlivost v buducnosti. Prajeme mu nech sa mu dari nadalej. Dakujeme.
30.11.2017 12:43 Martintegelhoff@chello.sk

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 

Pripravujeme do vysielania
Pozrite si, čo uvidíte na TV obrazovke v najbližších dňoch. Môžete sa pýtať alebo vysloviť svoj názor. Otázky pre hostí smerujte na tipy@tvba.sk. ...

Dnes
Týždeň
Mesiac
všetko
PODUJATIA

Typ podujatia





S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom.


TV Bratislava je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Zo života TV Bratislava 

Bude v Bratislave pokračovať chaos pri parkovaní? Jednotnú parkovaciu politiku totiž poslanci mesta nepodporili.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • Ako jediná regionálna stanica v Bratislave, vysiela aj DVB T, čiže každý obyvateľ má možnosť sledovať televíziu bezplatne pomocou antény.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.

 






Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM