Debata o parkovacom dome otvorila ďalšiu diskusiu

10.11.2017   14:08| TVBA

 

 

Mestská časť v spolupráci s investorom predstavili projekt parkovacieho dom na Trhovej ulici.

Menej je viac, tak  hodnotila projekt parkovacieho domu firma Gar Park, s.r.o, ktorá ho prišla predstaviť Dúbravčanom. Parkovací dom má stáť na Trhovej ulici na súčasnom parkovisku pod reštauráciou Orim.

Predstavenie zámeru pripravila mestská časť v spolupráci s investorom, účasť na debate v oranžovej sále Domu kultúry Dúbravka nebola veľká, no otvorila viaceré otázky.  Ukázalo sa tak, aké je dôležité hovoriť skôr, než sa zámer spustí.

Vicestarosta Ľuboš Krajčír, ktorý sa v Dúbravke venuje problematike parkovania, na úvod zhrnul súčasný stav a zmeny, ktoré mestská časť za tri roky urobila. „Začali sme maľovať parkovacie miesta, aby sme vedeli nastúpiť na parkovaciu politiku, keď s ňou hlavné mesto príde. Preorganizovali sme parkoviská. Zväčšujeme kapacity parkovanie o zatrávnené parkovacie miesta. Áut však pribúda.“

Riešenie tak preto musí vzísť podľa Krajčíra zo strany hlavného mesta, cestou je kvalitná hromadná doprava, dôležitá je aj výstavba záchytných parkovísk a garážových domov. Mestská časť za dva roky vytvorila dvesto nových miest.

Investor, firma Gar Park, s.r.o, ktorá prišla do mestskej časti s projektom jednopodlažného parkovacieho domu, chce využiť na výstavbu existujúcu infraštruktúru. Miesto na Trhovej vybrali ako vhodné s nedostatkom parkovacích možností a s viac než 700 bytmi v okolí.  

František Slezák z firmy Gar Park, s.r.o, predstavil projekt s vonkajším verejným parkovaním na streche a vnútorným súkromným.

Na súčasnom parkovisku pod reštauráciou Orim môže dnes zaparkovať 94 áut, investor počíta so zachovaním verejného parkovania na streche parkovacie domu, vytvoriť tu chce 101 parkovacích miest. Ďalšie by mali pribudnúť vo vnútri objektu.  Má ísť okolo 50  privátnych miest v garážach alebo na vnútorných vyhradených státiach.

Investor počíta s trojmesačnou výstavbou jednopodlažného parkovacieho domu,  ideálne v letnom období od júna do konca augusta, keď je nápor na dopravu trošku nižší.  Počas výstavby navrhuje dočasné zjednosmernenie Trhovej ulice a vytvorenie pozdĺžneho parkovania, keďže na parkovisku pod Orimom bude prebiehať výstavba.

Otázky, podnety, návrhy. Diskusia o parkovacom dome pokračovala debatou s obyvateľmi.  Dúbravčania sa pýtali aj na riešenie parkovania v iných lokalitách, napríklad pozdĺž Saratovskej ulice.

Mestská časť plánuje túto lokalitu preorganizovávať.

Debata o parkovacom dome tak otvorila viaceré otázky, nedala jasnú odpoveď a signál pre výstavbu parkovacieho domu, rozprúdila však diskusiu. Ďalšie stretnutie plánuje mestská časť ešte do konca roku.

 

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 

Pripravujeme do vysielania
Pozrite si, čo uvidíte na TV obrazovke v najbližších dňoch. Môžete sa pýtať alebo vysloviť svoj názor. Otázky pre hostí smerujte na tipy@tvba.sk. ...


S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom.


TV Bratislava je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Zo života TV Bratislava 

Bude v Bratislave pokračovať chaos pri parkovaní? Jednotnú parkovaciu politiku totiž poslanci mesta nepodporili.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • Ako jediná regionálna stanica v Bratislave, vysiela aj DVB T, čiže každý obyvateľ má možnosť sledovať televíziu bezplatne pomocou antény.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.

 






Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM