Dopravné nehody ako senzácia

14.3.2018 17:00 | Sandra Vychlopenová

„Boli sme pri tom! Dopravná nehoda v priamom prenose! Ešte dýchal“ - aj takéto komentáre sa objavujú na sociálnych sieťach, kde nie je ničím výnimočným, že ľudia si odfotografujú či nahrávajú zásah záchranárov a situáciu okolo nehody. Následne video zavesia na sieť a tešía sa z reakcií na ich „unikátny úlovok“. Neetické, nemorálne, odsúdeniahodné, tak prečo to ľudia robia? Aj na túto otázku skúsi v Besede o piatej nájsť odpoveď moderátorka Sandra Vychlopenová so svojimi hosťami pracovníčkou asistenčnej služby Máriou Bakalovou, dopravným psychológom Mgr. Karolom Kleinmannom a dopravným konzultantom Marošom Paleschom.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

Nechcem mudrovať, ale všeobecne, keď pozerám všetky TV v SR, tak majú stále (dlhé roky), konkrétni redaktori, veľké rezervy vo faktografickom pomenovaní a výpočte

!SKUTOčNÝCH PRÍČIN!

udalosti (situácie, spoločenských pomerov), pomenovaní a výpočte možných a nemožných opatrení (vďaka stereotypom, nastavenému režimu a systému posledných 30 rokov), ale zvyčajne nemajú problém pomenovať a odsudzovať LEN DôSLEDKY(prípadne viditeľné škody, zriedka aj skryté a potencionálne).

Pripomína mi to storočiami zaužívané: Divadlo si žiada nové Divadlo a novší divadelníci chcú striedať starších divadelníkov. CIRCULAR FLOW. WORLDWIDE.

Odpovedať
13.3.2018 17:00 Janíčko Ľúbezný, málo vystískaný, z kapely Helenine Brvy a z kapely NoJóTáKóma, z iniciatívy "NahraĎme uši trhajúce slová Imperializmus, Feudalizmus a Kapitalizmus integrujúcim, uši netrhajúcim slovom

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 



LIVE

 

Sme s ľuďmi v regióne a naše publikum je vašim zákazníkom
TV Bratislava je médium s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát z rozptylu.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.

 

Napíšte nám
Vaše meno
Email
Text



TU môže byť vaša
reklama

reklama na www.tvba.sk

 



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam