Eva Sládková - šéfredaktorka

Vedúca redakcie, moderátorka a redaktorka
Relácie: Metro Dnes

sladkova@tvba.sk

Vyštudovala Filozofickú fakultu UK, odbor história a slovenský jazyk a literatúra. V médiách pracuje takmer 20 rokov.

Začínala v regionálnom vysielaní Slovenského rozhlasu, pokračovala v celoslovenskom vysielaní, až skončila pri príprave a moderovaní celospoločenských a politických diskusií. Tri roky tiež v Slovenskej televízii pripravovala a moderovala vlastnú reláciu, právnu poradňu Fokus. Popri tom písala pre rôzne médií – od regionálnych, cez lifestylové, až po kultúrne magazíny.

Za svoju žurnalistickú prácu získala niekoľko novinárskych cien – od Literárneho fondu a Slovenského syndikátu novinárov.

S Televíziou Bratislava po prvý raz spolupracovala v roku 2009. K regionálnemu vysielaniu s vrátila, pretože považuje za mimoriadne dôležité aktivizovať ľudí k správe vecí verejných, záujmu o komunálnu politiku a občiansku participáciu. Prácu v Televízii Bratislava považuje síce za krásnu, ale aj náročnú, čo je pre ňu vítaná výzva. Teší sa z okamžitej odozvy divákov regionálneho vysielania, ktorí sú veľmi vďační. Vedia oceniť reportáže o živote bezprostredne okolo nás.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Tu môžete mať svoj banner.

V krátkom čase uvidíte

Elena Pätoprstá, Oliver Kríž: Ako sa tento rok zlepší dopravná situácia v Petržalke?
Možno budeme mať opäť záchytky pre opilcov.
Ako pomôcť bezdomovcom vrátiť sa z ulice späť do normálneho života?
Všetko o dôchodkoch
Viete, ako narábať správne s peniazmi?
Primátor odpovedá - o boji s vizuálnym smogom, výstavbe električkovej trate a aktuality
Marian Leško, Gabriel Šipoš: Nakoľko zmenili mediálny trh za uplynulé roky sociálne médiá?

.

KOMENTÁRE
Len či to nebude marketing pre osobu IvoNa, tak ako pred 4. rokmi. A opäť s vyskúšanou manažérkou Melicherovou, ktorá aj vtedy viedla cestovny ruch, v tom čase pre župu...
Aká bude nová marketingová stratégia pre Bratislavu
Napíšte nám
Vaše meno
Email
Text




S ľuďmi v regióne sme a naše publikum je vašim zákazníkom.



TV Bratislava je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Zo života TV Bratislava 

Bude v Bratislave pokračovať chaos pri parkovaní? Jednotnú parkovaciu politiku totiž poslanci mesta nepodporili.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • Ako jediná regionálna stanica v Bratislave, vysiela aj DVB T, čiže každý obyvateľ má možnosť sledovať televíziu bezplatne pomocou antény.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM