logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Karol Farkašovský, Milan Vetrák: O regulácií mediálneho prostredia

26.4.2019 17:00 | Jozef Hübel

Na Slovensku sa chystá regulácia mediálneho prostredia. Na jednej strane obava z cenzúry, na druhej potreba zaviesť v médiách jasné pravidlá. Odpovede budú hľadať v Besede o piatej poslanec NR SR Karol Farkašovský a poslanec Mestského zastupiteľstva Bratislavy Milan Vetrák.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
Diskusia k článku

Pridať príspevok

Zaujímavá debata. Ja by som reguloval politické kampane v online prostredí takto, dávam do pozornosti. Uznávam, že zakázať na kampaň sociálnych sieťach sa nedá a zložité je to skontrolovať. Ale je problém regulovať kampaň cez Google a FB? rn1.) PPC kampaň by som nechal tak ako je. Keď sa niekde objaví banner s kandidátom je to OK, vieme že je označený ako politická reklama. Ak je niekto tak blbý, že si platí kliky od robotov a od priateľov z Kambodže - jeho problém.rn2.) Blogeri. Tu by som naozaj zvýšil zodpovednosť vydavateľov. Elektronické médiá (TV a rádio) zodpovedá aj za blogy - za celý obsah vysielania. Prečo vydavatelia blogov a videoportálov môžu písať jednostranne? Je to nebezpečné, najmä ak ide o známe a mienkotvorné portály... rn3.) Zakázal by som pri volebnej kampani "sponzorované príspevky". Predstavte si, že nejaký troll napíše pamflet na protikandidát a ten zaplatí šírenie pamfletu formou sponzoringu na FB. rn4.) Zakázal by som viesť kampaň cez ifluencerov, ako je to teraz v móde, teda platiť si "zdieľačov a ovplyvňovačov verejnej mienky na sociálnych sieťach". Toto by som prirovnal ku kupovaniu si hlasov rómskych spoluobčanov.rnNemyslím si, na rozdiel od pánov, že k tomu treba IT špecialistov, tu stačí úprimný manažér z digitálneho marketingu. rnPorušenie pravidiel by nahlasovali občania, a dokonca aj samotní kandidáti by sa medzi sebou strážili. rnrnVolebné kampane by sa mali robiť cez riadne (regulované) médiá. Dokonca by za také niečo mali byť média vďačné, aby zisky skončili v SK, nie na účtoch Google a Facebook.
Odpovedať
24.4.2019 14:40 Koracko Jozef

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /1 >> nasledujúci



S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom

  • TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • Systematická a kontinuálna výroba programov na dennej báze pre všetkých obyvateľov Bratislavy a  okolia.
  • TV Bratislava je ofline ako tradičná televízia v sieťach, obsah nepretržite streamuje, a online na požiadanie z archívu.
  • TV reklama je najdôveryhodnejšou a naefektívnejšou formou reklamy. Televízia pozerá viac ako predtým, aj cez iné zariadenia a platformy.
  • Regionálna TV má nadpriemerne verné publikum. Reklama v regionálnej TV neprekáža, považujú ju za súčasť programu.
  • Cielená reklama na obyvateľov hlavného mesta.
  • Dosah je 600 000 obyvateľov, pravidelných divákov je 200 000. A sú to živí ľudia - nie boti!

Pracujeme s plným nasadením, aby sme vám priniesli aktuálne informácie do domova.

Zo života TV Bratislava ».


 

Mediálny tréning – letná zľava

Cieľom mediálneho tréningu je nadobudnúť potrebné zručnosti a odbornosti, ktoré sú nevyhnutné v kontakte s médiami,
na vystupovanie v médiách a najmä pre prácu v médiách
.

Letná zľava

  • Pre 3 členné skupiny - 450 EUR/osoba
  •  Pre 4 členné skupiny - 350 EUR/osoba
  •  Individuálny tréning - cena dohodou

 

Tréning je určený

Pre budúcich moderátorov
Pre manažérov, ktorí vystupujú v médiách
Pre politikov
Pre všetkých, ktorí chcú zlepšiť svoj prejav

Venovať sa vám bude profesionálna trénerka, univerzitná pedagogička  doc. PhDr. Eva Chudinová, PhD. Tréning sa koná v priestoroch televízie a je pripravený pre individuálne potreby jednotlivcov.

Viac o tréningu →



Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam