Komunálne voľby 2018

Diskusné relácie

Pripravíme predvolebné diskusie kandidátov na primátora mesta a starostov mestských častí. Sú najsledovanešie a rozhodujúce.
Z bilboardov a letákov sa dozviete ako kandidát vyzerá, z tlače to aký má program, z FB už dávno viete - čo vám chcú povedať. Ale iba z TV diskusie, a v relevantnom médiu, sa dozviete ako kandidát reaguje na konkurentov a aký je.

 

Komerčná ponuka pre kandidátov

V rámci predvolebnej kampane vám okrem spomínanej účasti v diskusiách ponúkame:

Diskusia s odborníkmi na zvolenú tému (livestream, záznam)

Produkcia video ( spoty, reportáže)

Klasická politická reklama (odvysielanie v TV)

Podpora na webstránke (bannery, PR články)

Médiálny tréning

Prečo ľudia sledujú TV Bratislava? 

Metropolitná TV plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o najbližšom okolí. Náš regionálny divák je v tejto kampani vzácnejší ako národný/globálny divák - je to dokonca váš sused - reálny človek z mäsa a kostí.
Namiesto podpory globálnych sociálnych sietí inzerujte vo svojej regionálnej TV Bratislava, tá je dôveryhodnejšia ako platforma pre fake news. 
 

 

Produkcia video - výroba obsahu

 

 

 



Portrét o osobnosti
Malý filmový medailón o vašej práci a životných postojoch. Mini-dokument nepolitického charakteru.

Reportáž z podujatia
Organizujete podujatie, alebo budete hosťom? Môžeme byť pri tom a redakčne spracovať.

Live streaming
Živé vysielanie na internet? Nie je problém. Roky sa tomu venujeme, napr. zastupiteľstvá.

Reklamný spot

Viva Studio vzniklo v roku 1993 a ako jedno z prvých súkromných televíznych štúdií, patrí medzi najvýznamnejšie spoločnosti svojho druhu na Slovensku.

  • Netúžime iba po "veľkých" zákazkach", vážime si všetkých rovnako.
  • Ceny zásadne odrážajú náročnosť projektu.

.

V digitálnom marketingu sa stalo trendom video. Je to tým, že televízia je stále trendová a neporaziteľná - napriek rôznym mýtom.
Ale televízia, na rozdiel od online videa, ponúka okrem internetu (ako každý), aj lineárne vysielanie do sietí. To znamená - pozornosť masových divákov. Bez televízneho vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to živí ľudia.
Internet "vzal" televízií video, ale ukázalo sa, že ľudia aj na internete prevažne sledujú obsah klasickej televízie.

Tradičné média: TV, rozhlas, tlač majú všeobecne vyššiu dôveryhodnosť ako internet a sociálne siete. Majú svoje redakcie a sú regulované štátom. Napríklad televízia je regulovaná Radou pre vysielanie a tá nedovolí vysielať čokoľvek.

Televízia je steroid pre médiá, pomáha ostatným mediatypom - multiplikačný efekt. Synergia televízie a online je obzvlášť veľká.
Kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré obsahujú reklamu značky s inými druhmi aktivačných kanálov.


.


Spotová reklamná kampaň



Reklamný spot je klasická forma televíznej reklamy.
Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd.
V rámci kampane ho môžeme odvysielať 60 krát.

Spot môžete dodať hotový, alebo vám ho vyrobíme. Cena je závislá od náročnosti: počet filovacích dní, priestory, grafika a pod. Opíšte nám svoju základnú predstavu a my vám rýchlo dokážeme určiť orientačnú cenu za dielo.

  • Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu.
  • Sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou - nie naopak.
    Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Dokazujú to prieskumy zo zahraničia. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: ľudia chcú vidieť reklamy. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?
  • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!

Odpovede na vaše otázky

Aký je dosah televízie?
Aké máme pokrytie a sledovanosť?
Ktorý program je nasledovanejší a v ktorých hodinách je televízia najsledovanejšia?
Mediaplán – presný rozpis kedy sa bude spot vysielať
V akom technickom formáte a dokedy treba spot dodať?
Zásady vysielania politickej reklamy

 

.

Porovnanie: internet verzus televízia



INTERNET - SOCIÁLNE SIETE

Na internete sa nachádza rôzny, aj nepravdivý obsah. Všetko, čo kto chce napísať. Z toho dôvodu takému obsahu ľudia menej dôverujú.

Digitálny marketing má vážné problémy

  • Predpokladá sa, že 60% všetkej internetovej návštevnosti je umelá, teda nepochádza od ľudí z mäsa a kostí.
  • Boti a robotické siete - narastajúca hrozba. Ale za tieto impresie (kliky) inzerenti platia.
  • Nebezpečenstvo s menom kontextová reklama.
  • Falošní influenceri zarábajú na nevedomosti.
  • Ľudia sú unavení z reklamy - bannerová slepota.
  • Blokovanie reklám na internete.
  • Veľké značky znížili svoje digitálne rozpočty, ale ich predaje neprepadli, to znamená, že úloha reklamy na internete bola preceňovaná.

Nakupovať kliky na sociálnej sieti - tým môžete oklamať, ale iba seba!



TELEVÍZIA

Televízia je najobľúbenejšia forma videa. Televízia predstavuje 74,8% video spotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad 6,4%.

Prevažný podiel ľudí sleduje televízne vysielanie v domácnosti. Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova.
Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale významný  a rastúci. Sledujú najmä televízny obsah.

Pravda o mládeži

  • Televízia zaberá 65% spotreby videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • YouTube zaberá  7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom.
  • Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa.
  • Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu.

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci.

Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.


.

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM