Komunálne voľby 2018

Informačné rozhovory s kandidátmi na primátora

 

Veľké predvolebné televízne debaty

Na tomto mieste budeme uverejňovať videá predvolebných diskusií na post primátora a starostov mestských častí.


Pre kandidátov

  • V rámci bežného vysielania budeme informovať o nových kandidátoch a zároveň ich predstavíme formou rozhovoru v štúdiu.
    Tiež pripravíme predvolebné diskusie kandidátov na primátora mesta a starostov mestských častí. Diskusie v televízií sú najsledovanejšie a často rozhodujúce.

    Metropolitná TV plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o najbližšom okolí. Náš regionálny divák je v komunálnych voľbách pre vás vzácnejší ako národný divák. Náš divák je dokonca váš sused - reálny človek z mäsa a kostí. Namiesto podpory globálnych sociálnych sietí inzerujte vo svojej regionálnej TV Bratislava.    

  • Pre kandidátov sú tieto možnosti komerčnej spolupráce:

    • ♦ Diskusia na zvolenú tému (livestream, záznam, klasické vysielanie)
    • Produkcia video ( spoty, reportáže, záznamy...)
    • Politická reklama (iba online na internet)
    • Podpora na webstránke (bannery, PR články, reklama v článku za videom)
    • Médiálny tréning

     

  • Viva Studio patrí medzi najvýznamnejšie spoločnosti svojho druhu na Slovensku. Vzniklo v roku 1993 ako jedno z prvých súkromných TV štúdií. Spolupracovalo s RTVS a všetkými vznikajucími komerčnými televíziami (VTV, TV Markíza, TV Joj a TA3), zahraničnými stanicami, filmovými producentami a reklamnými agentúrami. Nepretržite a denne produkujeme videá rôznej náročnosti.     

    • ♦ Portrét o osobnosti - malý filmový medailón o vašej práci a životných postojoch, minidokument nepolitického charakteru.
    • Reportáž z podujatia - Organizujete podujatie, alebo budete hosťom? Môžeme byť pri tom a redakčne to spracovať.
    • ♦ Live streaming - spracujeme udalosť tak ľahko ako realizujeme napríklad zastupiteľstvá.
    • ♦ Reklamný spot - pre online vysielanie.

     

    • ♦ Televízia ponúka okrem internetu, aj lineárne vysielanie do sietí. To znamená - pozornosť masových divákov. Bez televízneho vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to živí ľudia.
    •  
    • Tradičné média majú omnoho vyššiu dôveryhodnosť ako internetové portály a sociálne siete. Majú svoje redakcie, ktoré sú kontrolované. Napríklad televízia je regulovaná Radou pre vysielanie, to znamená, že musí dodržiavať pravidlá objektívnosti, nestrannosti a vyváženosti. ( Na rozdiel od internetu.)
    •  
    • Televízia je steroid pre médiá, pomáha ostatným mediatypom - prejavuje sa multiplikačný efekt. Synergia televízie a online je obzvlášť veľká. Kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré obsahujú reklamu značky s inými druhmi aktivačných kanálov.

    V týchto komunálnych voľbách nie je politická kampaň povolená, resp. je zakázaná zo zákona - pre elektronické médiá: rádio a televízia. 
    Aj keď je televízia najefektívnejšou formou pre reklamu, noví kandidáti si vysielanie politickej reklamy nemôžu objednať. 

    Máme iba možnosť umiestniť reklamu na internete, pretože zákaz sa netýka vysielania na internete. Aj to má význam, pretože ľudia na internete sledujú najmä televízny obsah (na youtube vás spontánne hľadať nebudú). 

     

  • Naše diskusné relácie mávajú tisíce videní (číselko za článkom), tak môžeme videoreklamu umiestniť do článkov. V čase volieb zaznamenávame aj tradične  extra zvýšenú návštevnosť stránky.

    Okrem toho ponúkame umiestnenie banneru a uverejnenie PR článkov.

     

  • Publikum TV Bratislava

    TV Bratislava svoj signál šíri prostredníctvom DVB-T (26.kanál), UPC, Digislovakia a Swan v Bratislave a okolí. Okrem toho je televízia dostupná po celom Slovensku prostredníctvom služby MAGIO TV , ANTIK , DSI data a ďalších operátorov. Vysiela aj na internete. Na svojej stránke má vybudovaný rozsiahly, denne aktualizovaný archív všetkých programov. Dosah televízie je na cca  600 000 obyvateľov.

     Podľa prieskumu od agentúry Dicio: TV Bratislava denne sleduje 11,5 % obyvateľov Bratislavy, niekoľkokrát týždenne sleduje 35,5 % obyvateľov Bratislavy.  Z toho sú  ženy 51% a muži 49 %. Najviac divákov je  produktívnom veku 30-44 rokov a 45-59 rokov. Vaše reklamné oznámenie uvidí cca 200 000 pravidelných divákov.

     

    Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste.

      Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.

     Efektívna cielená reklama bez strát z geografického rozptylu.

    Sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou - nie naopak. Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.

     Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu. Dokazujú to prieskumy zo zahraničia. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: ľudia chcú vidieť reklamy. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?

     Televízia je stále trendová a neporaziteľná - napriek rôznym mýtom, ktoré sa šíria v SK digitálnom marketingu. Naopak, konzumácia televízie rastie. Okrem lineárneho sledovania pribúda sledovanie na internete. Ak sú ľudia na internete, prevažne sledujú obsah klasickej televízie.

     

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632
    reklama@tvba.sk

Zoznam kandidátov - samospráva Bratislava

Primátor
Petržalka
Staré Mesto
Rača
Podunajské Biskupice
Dúbravka
Karlová Ves
Lamač
Nové Mesto
Devínska Nová Ves
Jarovce
Vrakuňa
Záhorská Bystrica
Rusovce
Čuňovo
Devín
Ružinov
Vajnory

Prosíme verejnosť, aby nás upozornila na prípadné chyby, nedostatky a pomohla doplniť mená.


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM