Komunálne voľby 2018

Na tejto stránke budeme uverejňovať všetko čo súvisí s voľbami. Najbližšie pripravíme anketu - informačné videá o kandidátoch. Privítali by sme, aby nám kandidáti poslali na seba kontakt.

Voľbám sa ale budeme venovať v rámci bežnej publicistiky - objektívne, nestranne a pluralitne - tak ako nám to ukladá zákon.

 

Diskusné relácie

Pripravíme predvolebné diskusie kandidátov na primátora mesta a starostov mestských častí. Sú najsledovanešie a rozhodujúce.
Iba z televíznej diskusie, a v relevantnom médiu, sa dozviete ako kandidát reaguje na konkurentov a aký je.

.

Komerčná ponuka pre kandidátov

V rámci predvolebnej kampane vám okrem spomínanej účasti v diskusiách ponúkame:

Diskusia kandidáta s odborníkmi na zvolenú tému (livestream, záznam)

Produkcia video ( spoty, reportáže)

Politická reklama (odvysielanie v TV, online na internet)*

Situácie je taká, že pri komunálnych voľbách a voľbách do VÚC nie je politická kampaň povolená, resp. je zakázaná,
pre elektronické médiá: rádio a televízia.

Obmedzenie sa teda netýka regionálnych médií , ale regionálnych volieb.

Možno preto, že televízie sú najmienkotvornejšie. Takže bohužiaľ noví kandidáti si klasický reklamný spot v TV nemôžu ani zaplatiť.

Čo sa týka komerčnej spolupráce máme možnosti produkovať videá na internet,  tak isto ako iné médiá na internete (napr. HN TV, TV Tablet, či Týždeň) bez obmedzení.

Naše diskusné relácie mávajú tisíce videní (číselko za článkom), tak môžeme videoreklamu umiestniť do článkov. Už len to, že video bude uverejnené na našej stránke je výberom pre relevantné publikum. Totiž v čase volieb zaznamenávame aj tradične  extra zvýšenú návštevnosť stránky. Informujte sa.

Podpora na webstránke (bannery, PR články)

Médiálny tréning

Prečo ľudia sledujú TV Bratislava? 

Metropolitná TV plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o najbližšom okolí. Náš regionálny divák je v tejto kampani vzácnejší ako národný/globálny divák - je to dokonca váš sused - reálny človek z mäsa a kostí.
Namiesto podpory globálnych sociálnych sietí inzerujte vo svojej regionálnej TV Bratislava, tá je dôveryhodnejšia ako platforma pre fake news. 
 

 

Produkcia video - výroba obsahu

 

 

 



Portrét o osobnosti
Malý filmový medailón o vašej práci a životných postojoch. Mini-dokument nepolitického charakteru.

Reportáž z podujatia
Organizujete podujatie, alebo budete hosťom? Môžeme byť pri tom a redakčne spracovať.

Live streaming
Živé vysielanie na internet? Nie je problém. Roky sa tomu venujeme, napr. zastupiteľstvá.

Reklamný spot - pre online vysielanie

Viva Studio vzniklo v roku 1993 a ako jedno z prvých súkromných televíznych štúdií, patrí medzi najvýznamnejšie spoločnosti svojho druhu na Slovensku. Netúžime iba po "veľkých" zákazkach", vážime si všetkých rovnako. Ceny zásadne odrážajú náročnosť projektu.


 

 Intenzívny mediálny tréning



Cieľom mediálneho tréningu je príprava na mediálne pôsobenie tých, ktorí potrebujú dosiahnúť pozitívny vplyv na verejnosť. Za niekoľko dní vás pripravíme.

S nami sa školili aj najznámejši politici v tejto krajine. A úspešne.

  • Ľudia sa vo voľbách rozhodujú podľa sympatií. Vaša vyretušovaná podobizeň na bilboardoch nestačí. 
  • Chcú vás vidieť ako reagujete na súpera.
  • Ak vám položí novinár zákerné otázky, potrebujete sa z nepríjemnej situácie vykrútiť.
  • Ako povedať veľa za krátky čas? Čas prejavu je limitovaný.
  • Možno treba aj prekonať trému z verejného vystupovania.
  • Dar reči sa rozvíja tréningom.

Aké sú ciele medialneho tréningu?
Kto tréning pripravuje?
Aký je program tréningu?

.


Spotová reklamná kampaň



Reklamný spot je klasická forma televíznej reklamy.
Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd.
V rámci kampane ho môžeme odvysielať 60 krát.

Spot môžete dodať hotový, alebo vám ho vyrobíme. Cena je závislá od náročnosti: počet filovacích dní, priestory, grafika a pod. Opíšte nám svoju základnú predstavu a my vám rýchlo dokážeme určiť orientačnú cenu za dielo.

Prečo je televízia taká úspešná?

  • Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu.
  • Sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou - nie naopak. Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu. Dokazujú to prieskumy zo zahraničia. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: ľudia chcú vidieť reklamy. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?
  • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!

.

 Televízia je stále trendová a neporaziteľná - napriek rôznym mýtom. Aj digitálnom marketingu sa stalo trendom video. Ukázalo sa, že ľudia aj na internete prevažne sledujú obsah klasickej televízie.

Televízia, na rozdiel od online videa, ponúka okrem internetu, aj lineárne vysielanie do sietí. To znamená - pozornosť masových divákov. Bez televízneho vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to živí ľudia.

Tradičné média: TV, rozhlas, tlač majú všeobecne vyššiu dôveryhodnosť ako internet a sociálne siete. Majú svoje redakcie a sú regulované štátom. Napríklad televízia je regulovaná Radou pre vysielanie a tá nedovolí vysielať čokoľvek.

Televízia je steroid pre médiá, pomáha ostatným mediatypom - multiplikačný efekt. Synergia televízie a online je obzvlášť veľká. Kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré obsahujú reklamu značky s inými druhmi aktivačných kanálov.


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM