logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Načo sú nám regionálne média?

27.5.2016 13:52 | TVBA

Slovensko potrebuje nový mediálny zákon. Taký, ktorý by reflektoval súčasný stav médií, okrem iného i vzrastajúci trend záujmu o regionálne vysielanie. Toto zaznelo na aktuálnej schôdzi národnej rady.

Ako by teda mal vyzerať nový zákon o vysielaní a retransmisii? Sú regionálne televízie Popoluškou slovenského audiovizuálneho priemyslu?

Aj o tom sme sa rozprávali s :
- predsedom výboru Národnej rady pre kultúru a médiá Dušanom Jarjabkom
- podpredsedom tohto výboru Jozefom Viskupičom
- profesorom Andrejom Tušerom z Fakulty masmédií Paneurópskej vysokej školy v Bratislave
- zástupkyňou Region TV net, docentkou na Fakulte masmédií Paneurópskej vysokej školy v Bratislave Evou Chudinovou.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

Thank you all for the kind words.I own 4 of the books in the above list myself. It’s a good li.fsPrepper/Selt-reliance books are like pizza, rifles and music – you ask any 10 people to list the top 20 and you will get at least 11 answers.A tip-of-the-hat to Ken for having the guts to post the list. Now, if he really was a brave man he would post a list of the 20 best firearms for preppers…talk about starting a riot…LOLVA:F [1.9.21_1169](from 0 votes)
Odpovedať
19.7.2016 10:01 Cheyanna

činnosť niektorých regionálnych tv pripomína sociálny projekt na zabezpečenie zamestnanosti "našich ľudí", ktorí budú pracovať pre "nás", tých, ktorí máme na ne priamy vplyv
Odpovedať
13.6.2016 11:44 MUDr. Gejza Ničovský

Pani Gelingerová, ďakujeme Vám za Váš názor. Ak sme dostatočne nespropagovali občiansku aktivitu - to nás úprimne mrzí. Ďakujeme za konštruktívnu kritiku, iný poslanec by sa vyhrážal... Vážime si to.
Odpovedať
30.5.2016 17:17 admin@tvba.sk

nejde o nedostatocne spropagovanie obcianskej aktivity, ale o tendencne a jednostranne spravodajstvo za mestsku cast Raca...a teda v nadvaznosti na Vasu vdaku za konstruktivnu kritiku pani Gelingerovej by ma zaujimalo, co planuejete urobit do buducna, aby sa takymto politicky objednanym a tendencnym spravam predislo? Dakujem za odpoved
Odpovedať
30.5.2016 16:41 Viera Štrbáková

Veľmi zaujímavá debata, vystihuje situáciu, ktorá je v mojej mestskej časti. Vedenie samosprávy cez TV Bratislava, vysiela "račianský magazín". Za posledné obdobie cca 4 mesiace 2 x uviedla informáciu, ktorá je výlučne názorom starostu a jeho prívržencov. Prvá téma, ktorá doslova rozhorčila obyvateľov MČ Rača, bolo spracovanie témy výstavba na Radničnom námestí v Rači, zámena pozemkov a park na tomto území. Druhá informácia, ktorá zdvihla vlnu nevôle bola o brigáde zo 16 04 2016. Občania organizovaní občianskym združením neboli absolútne v šote a to napriek tomu, že upratovalo v 3 obvodoch vyše 150 ľudí. Natočila sa aktivita starostu, kde bolo verejnosti ukázané, ako brigádoval starosta a asi cca 8 ľudí. Dobre čítate 8 ľudí...
Dovolila som si na to poukázať.Nie je pre mňa podstatné zviditeľňovať sa, skôr som smutná, že aktivita občianska, ktorá by mala byť propagovaná v takomto médiu, nie je podstatná.
S úctou

Dagmar Gelingerová
poslankyňa MČ Rača

Odpovedať
29.5.2016 20:08 dagmar gelingerová

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 


 Pomáhame vám meniť svet k lepšiemu

Bratislava Dnes »

S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom

Reklama a PR »..

TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.

Systematická a kontinuálna výroba programov na dennej báze pre všetkých obyvateľov Bratislavy a  okolia.

TV Bratislava je ofline ako tradičná televízia v sieťach, obsah nepretržite streamuje, a online na požiadanie z archívu.

Televízna reklama je najdôveryhodnejšou a naefektívnejšou formou reklamy. V súčasnosti sa televízia pozerá viac ako predtým, aj cez iné zariadenia a platformy.

Regionálna TV má nadpriemerne verné publikum. Reklama v regionálnej TV neprekáža! Diváci ju považujú za súčasť programu.
Cielená reklama na obyvateľov hlavného mesta.
Dosah TVBA je 600 000 obyvateľov, pravidelných divákov je 200 000. A sú to živí ľudia - nie boti!




Pracujeme s plným nasadením, aby sme vám priniesli aktuálne informácie do domova

Zo života TV Bratislava »..


Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam