logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Nastúpi v Bratislave po komunálnych voľbách nová politická kultúra?

6.12.2018 17:00 | Jozef Hübel

Občania Slovenska si 10 novembra vybrali v poradí po ôsmy raz svojich zástupcov do obecných, miestnych a mestských zastupiteľstiev. Ukázalo sa, že Slováci majú záujem o veci verejné, čo dokázala aj vyššia účasť ako v predchádzajúcich voľbách pred 4 rokmi. Poznáme teda výsledky volieb, ktoré sú pre mnohých odborníkov prekvapením, pre iných zasa nie až takým veľkým.

Ukázalo sa totiž, že doterajší systém partokracie, kde politické strany zohrávali kľúčovú úlohu pri nomináciách i samotnom obsadzovaní postov v obecnej, miestnej a mestskej samospráve, sa zrejme skončil. Uspeli najmä nezávislí kandidáti, ale aj v Bratislave napríklad aj tzv. tímy.

Čo teda môžeme čakať v najbližších 4 rokoch od nami zvolených zástupcov ľudu? Na otázky moderátora Jozefa Hübela budú v diskusnej relácii Beseda o piatej odpovedať sociológ Michal Vašečka a odborník na samosprávu Ľubomír Plai, predseda Fóra občanov Slovenska.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 


 Pomáhame vám meniť svet k lepšiemu

Bratislava Dnes »

Ďakujeme, že nás sledujete každý deň

Najnovšie v archíve »

S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom

Reklama a PR »..

TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.

Systematická a kontinuálna výroba programov na dennej báze pre všetkých obyvateľov Bratislavy a  okolia.

TV Bratislava je ofline ako tradičná televízia v sieťach, obsah nepretržite streamuje, a online na požiadanie z archívu.

Televízna reklama je najdôveryhodnejšou a naefektívnejšou formou reklamy. V súčasnosti sa televízia pozerá viac ako predtým, aj cez iné zariadenia a platformy.

Regionálna TV má nadpriemerne verné publikum. Reklama v regionálnej TV neprekáža! Diváci ju považujú za súčasť programu.
Cielená reklama na obyvateľov hlavného mesta.
Dosah TVBA je 600 000 obyvateľov, pravidelných divákov je 200 000. A sú to živí ľudia - nie boti!




Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam