Predvolebná beseda s kandidátmi na starostu Starého Mesta II.

19.10.2018 17:00 | Jozef Hübel

Mestská časť Bratislava Staré Mesto je síce rozlohou jednou z najmenších mestských častí našej metropoly s necelou tisíckou hektárov, no počet obyvateľstva presiahol už 40 tisíc. Staré Mesto patrí bezpochyby medzi najatraktívnejšie časti Bratislavy s množstvom pamiatok, historických budov, galérií, ale aj kaviarní, reštaurácií, námestí,či parkov. Staré Mesto žije počas roka aj zábavou, atrakciami a kultúrou.
Má však aj svoje problémy a medzi tie celkom isto patrí napríklad doprava, parkovanie, ale aj poriadok a čistota. Ako to celé chcú zmeniť kandidáti na starostu Starého Mesta? Je ich 9, prvých 4 sme si už predstavili. Moderátor Jozef Hübel sa preto bude pýtať ďalších štyroch, ktorými sú Zuzana Aufrichtová, Martin Borguľa, Barbora Oráčová a Radoslav Števčík. Otázky budú z nasledujúcich oblastí:
  • doprava a parkovanie,
  • financovanie MČ, 
  • zdravotníctvo a sociálna oblasť, 
  • školstvo, voľný čas a šport  
  • bezpečnosť, poriadok a čistota 
  • výstavba a zeleň
  • transparentnosť a vzťahy starosta  - MZ
 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
Diskusia k článku

Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /1 >> nasledujúci



S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom

  • TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • Systematická a kontinuálna výroba programov na dennej báze pre všetkých obyvateľov Bratislavy a  okolia.
  • TV Bratislava je ofline ako tradičná televízia v sieťach, obsah nepretržite streamuje, a online na požiadanie z archívu.
  • TV reklama je najdôveryhodnejšou a naefektívnejšou formou reklamy. Televízia pozerá viac ako predtým, aj cez iné zariadenia a platformy.
  • Regionálna TV má nadpriemerne verné publikum. Reklama v regionálnej TV neprekáža, považujú ju za súčasť programu.
  • Cielená reklama na obyvateľov hlavného mesta.
  • Dosah je 600 000 obyvateľov.Pravidelní diváci sú živí ľudia - nie boti alebo platení influenceri.

Pracujeme s plným nasadením, aby sme vám priniesli aktuálne informácie do domova.

Zo života TV Bratislava ».


Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam