Zviera - pes v reštaurácií, áno či nie?

3.4.2019 17:00 | Jozef Hübel

V súčasnosti ani pes, ani iné zviera nesmie do reštaurácie, či kaviarne. Zmenia poslanci názor a dovolia štvornovým miláčikom pobat v týchto zariadeniach? Odpovedia poslanci Karol Farkašovský a Ondrej Dostál a tiež skúsený odborník - kynológ Ján Pöthe.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
Diskusia k článku

Pridať príspevok

Korenia a pácujú aj v Afrike a Amerike. V Európe vraj už len domestikovaní hinduisti (bývalí) a vôbec nepotrebujú reštauráciu, ani ich to nenapadne.
Odpovedať
5.4.2019 11:12 IVAN BRADUCH, málo dezinformovaný, slabo ohurovaný, vetcho zmanipulovaný, k očnému nechodiaci

PSi sú bežné v reštauráciách v Ázii, Číne, Viet-name atď., u nás sa ale niekedy vyskytujú ZVERY a zvieratá navlečené v PES, aj PVC, či HDPE, aj balvna fičí. A niekedy všetky tie druhy zvierat aj spoločne v reštauráciach konzumujú PoTRAVU. Potom reštaurácia vyzerá ako psiareň, vlastne psinec, a je to psina. (nie pre väčšinu)
Odpovedať
31.3.2019 21:19 Janíčko Ľúbezný, málo vystískaný, vo štvrtej cenovej komfortne usadený a čerstvý vzduch prekrvenými pľúcami absorbujúci

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /1 >> nasledujúci



S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom

  • TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • Systematická a kontinuálna výroba programov na dennej báze pre všetkých obyvateľov Bratislavy a  okolia.
  • TV Bratislava je ofline ako tradičná televízia v sieťach, obsah nepretržite streamuje, a online na požiadanie z archívu.
  • TV reklama je najdôveryhodnejšou a naefektívnejšou formou reklamy. Televízia pozerá viac ako predtým, aj cez iné zariadenia a platformy.
  • Regionálna TV má nadpriemerne verné publikum. Reklama v regionálnej TV neprekáža, považujú ju za súčasť programu.
  • Cielená reklama na obyvateľov hlavného mesta.
  • Dosah je 600 000 obyvateľov.Pravidelní diváci sú živí ľudia - nie boti alebo platení influenceri.

Pracujeme s plným nasadením, aby sme vám priniesli aktuálne informácie do domova.

Zo života TV Bratislava ».


Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam