logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Zviera - pes v reštaurácií, áno či nie?

29.3.2019 17:00 | Jozef Hübel

V súčasnosti ani pes, ani iné zviera nesmie do reštaurácie, či kaviarne. Zmenia poslanci názor a dovolia štvornovým miláčikom pobat v týchto zariadeniach? Odpovedia poslanci Karol Farkašovský a Ondrej Dostál a tiež skúsený odborník - kynológ Ján Pöthe.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
Diskusia k článku

Pridať príspevok

Korenia a pácujú aj v Afrike a Amerike. V Európe vraj už len domestikovaní hinduisti (bývalí) a vôbec nepotrebujú reštauráciu, ani ich to nenapadne.
Odpovedať
5.4.2019 11:12 IVAN BRADUCH, málo dezinformovaný, slabo ohurovaný, vetcho zmanipulovaný, k očnému nechodiaci

PSi sú bežné v reštauráciách v Ázii, Číne, Viet-name atď., u nás sa ale niekedy vyskytujú ZVERY a zvieratá navlečené v PES, aj PVC, či HDPE, aj balvna fičí. A niekedy všetky tie druhy zvierat aj spoločne v reštauráciach konzumujú PoTRAVU. Potom reštaurácia vyzerá ako psiareň, vlastne psinec, a je to psina. (nie pre väčšinu)
Odpovedať
31.3.2019 21:19 Janíčko Ľúbezný, málo vystískaný, vo štvrtej cenovej komfortne usadený a čerstvý vzduch prekrvenými pľúcami absorbujúci

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 


 Pomáhame vám meniť svet k lepšiemu

Bratislava Dnes »

S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom

Reklama a PR »..

TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.

Systematická a kontinuálna výroba programov na dennej báze pre všetkých obyvateľov Bratislavy a  okolia.

TV Bratislava je ofline ako tradičná televízia v sieťach, obsah nepretržite streamuje, a online na požiadanie z archívu.

Televízna reklama je najdôveryhodnejšou a naefektívnejšou formou reklamy. V súčasnosti sa televízia pozerá viac ako predtým, aj cez iné zariadenia a platformy.

Regionálna TV má nadpriemerne verné publikum. Reklama v regionálnej TV neprekáža! Diváci ju považujú za súčasť programu.
Cielená reklama na obyvateľov hlavného mesta.
Dosah TVBA je 600 000 obyvateľov, pravidelných divákov je 200 000. A sú to živí ľudia - nie boti!




Pracujeme s plným nasadením, aby sme vám priniesli aktuálne informácie do domova

Zo života TV Bratislava »..


Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam