Sme lapení v sociálnej sieti?

12.1.2018 17:00 | Eva Sládková

Sociálne siete sú bezpochyby fenoménom. Otázkou ale je, aký je ich skutočný vplyv. S ich rozmachom súvisí aj to, že sa k ľuďom oveľa jednoduchšie a rýchlejšie dostanú aj nepravdivé a zavádzajúce informácie. A zdá sa, že si mnohí akosi zvykli, žiť v skratkách, útržkoch, overovať informácie sa im nechce. Čo to s nami robí? Ako sa tento fakt môže odraziť na budúcich generáciách? A je vplyv sociálnych sietí naozaj taký silný, ako si niektorí myslia, alebo ide len o mýtus? Aj o tom sme sa rozprávali s mediálnym analytikom Pavlom Múdrym, psychológom Martinom Milerom a Petrom Šebom zo spoločnosti PS: Digital.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

NYJÉÉÉ ! MY NYJÉÉÉ, TO TIE KUVY HOE ! ! !
Odpovedať
2.3.2018 18:02 Ľadomil Vymrazený

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 

 


V krátkom čase uvidíte

 

Znova o zákaze umiestnenia herní na území hlavného mesta.
Kedy bude mať Bratislava dostatok bezpečných cyklotrás?
Radosa, Farkašovská a Pätoprstá: Zelená a čistá Petržalka – jedna z priorít samosprávy na tento rok
Karol Kleinmann, Milan Anjel: Leto na slovenských cestách
Máme developerom, ktorý stavajú vo verejnom záujme, uľahčovať výstavbu v meste?
Poznajú bežní ľudia svoje možnosti, ale aj práva, ktoré im dávajú naše zákony a ústava smerom k voleným predstaviteľom?

.

KOMENTÁRE
Производствосветодиодных табло валют, бегущих строк, табло для АЗС
Ak deti po rozvode odmietajú rodičov
Napíšte nám
Vaše meno
Email
Text




S ľuďmi v regióne sme a naše publikum je vašim zákazníkom.



TV Bratislava je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Zo života TV Bratislava 

Bude v Bratislave pokračovať chaos pri parkovaní? Jednotnú parkovaciu politiku totiž poslanci mesta nepodporili.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM