logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Televízna reklama a PR

Všimli ste si, že svetové značky preinvestujú väčšinu prostriedkov práve do TV reklamy? Vedia že funguje.
Internet a online video-trendy pomáhajú televízií a naopak:

  • Televíziu ľudia sledujú viac ako predtým, nielen doma, ale aj cez rôzne zariadenia. Aj mladší, sledujú najmä obsah lineárnej televízie. Pravda o mládeži
  • Ako ľudia sledujú televíziu? Pohodlie, odpočinok a potreba byť informovaný sú dôležité a takmer nemenné vo všetkých vekových skupinách od 16 do 65 +. Staršie publikum potrebuje byť v kontakte prostredníctvom klasickej TV, kým mladšie publikum potrebuje viacej rozptýlenia prostredníctvom online videa. O nákupoch však rozhoduje "staršie" publikum nad 36 rokov. Viac o potrebách sledovania videa
  • Dôležité pre inzerentov je, že televízne reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, ale napríklad YouTube predstavuje iba 0,9%. Pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, v službe YouTube 2,9%. TV je srdce sveta videa
  • Synergia televízie a online je obrovská. Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov v médiamixe. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie. TV multiplikuje úspech ostatných v médiamixe

Nemusíte byť bohatí ako P&G, aby ste si TV reklamu mohli dovoliť.

  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža, je považovaná za súčasť programu.
  • Cielenou reklamou v televízií oslovíte obyvateľov ekonomicky najvýkonnejšieho a najkúpyschopnejšieho mesta na Slovensku.
  • Naši diváci sú reálni ľudia z mäsa a kostí, hoci naše metriky nie sú na kliky a lajky...

Sme pripravení na váš úspech - pripravili sme riešenia

 

Prečo televízia? 

  • Sledovanie televízie je u ľudí preferovaný spôsob trávenia času.
    Na Slovensku je 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného pozerania, sledujú TV cez internet.
  • 90 % videa, sledovaného cez internet, je obsah klasickej televízie.
    Televízia je stále trendová a neporaziteľná - napriek rôznym mýtom. Napríklad YouTube zaberá iba 7% času sledovania videa, u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • Televízia má najvyššiu dôveryhodnosť, sociálne siete sú na konci.
    Nemôže si dovoliť "fake news" a neoverené informácie aj vzhľadom na reguláciu zákonom.
    Poradie dôvery v reklame je: TV reklama, reklama v tlači, online videoreklama, sociálne siete.
Televízia je najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah
Televízia je všade, sledujeme ju aj na iných zariadeniach
Televízia má rýchlu odozvu, ihneď na ňu reagujú aj na sociálnych sieťach
TV reklama pôsobí na emócie a popularizuje značky
Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky
Televízia je steroid pre médiá, pomáha ostatným mediatypom.

Ešte ste neinzerovali v televízií, lebo si myslíte, že TV reklama je drahá? Omyl. Cena za impresiu je niekoľko desaťtisícin eura.

  • Oboznámte sa so základnými benefitmi, ktoré prináša reklama v televízií. 
  • Objavte skrytú marketingovú silu regionálnej televízie. Patrí jej budúcnosť!
  • Zistite, čím disponuje TV Bratislava, čo vám pomáha pri vytváraní úspechu reklamných kampaní.

Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
Napíšte alebo zavolajte
0903 445 632

reklama@tvba.sk
 


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam