logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Prečo TV ?

Žiadne iné médium nezohráva takú veľkú úlohu v každodennom živote ľudí ako televízia.
Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. 
Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média, ako takého, automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.

  • Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií.
  • Na Slovensku je 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od klasického pozerania, ju sledujú prostredníctvom internetu. Televízie sa pozerá viac ako predtým.
  • Televízia je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom.

Televízia je kráľovnou v reklame

Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

  • Televízia žije najdlhšie. Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia je bezpečná investícia. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. 91% TV kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.

Dôležité zistenia o mládeži

  • Televízia zaberá 65% spotreby videa u mileniánov.
  • YouTube zaberá 7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom. Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Strach z nedostatku tiež ovplyvňuje výber a zdieľanie videoobsahu.
    Viac :  Pravda o mládeži

Ako ľudia dôverujú

Najviac sa dôveruje odporúčaniu od ľudí - 82%, rodiny a priateľov. S tým počítajú najmä sociálne siete a sú už preplnené platenou reklamou. Existujú totiž  tzv. influenceri (celebrity) ale dokonca aj mikro-influenceri, ktorí sú platení za statusy a lajkovanie.

Poradie dôvery v reklame je:
1. televízna reklama a TV sponzorstvo
2. reklama v tlači
3. online videoreklama
4. sociálne siete. 

Až na poslednom mieste je reklama na sociálnych sieťach. Ľudia cítia, že sa im niečo podsúva, prestávajú veriť svojím "priateľom" vo virtuálnej realite, hoci o sebe sami radi podsúvajú krajší obraz.

Ako sa dostať do televízie »


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam