logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Prečo TV Bratislava?

Divácke publikum sme budovali dlho. Získali sme ho dlhoročnou prácou, užitočným obsahom a  poctivým prístupom.
Dôležitý je obsah, viac ako dosah. Vysielame po celom Slovensku a cez internet aj na celý svet, ale netvrdíme všetci sú naši diváci. Z toho dôvodu vám predávame pozornosť iba nášho relevantného publika, t.j. pre koho vyrábame obsah.

 

TV Bratislava najväčšia regionálna TV na Slovensku: veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom vlastnej výroby a pestrosťou programu.
Je zároveň jediná metropolitná televízia pre  hlavné mesto a okolie.

Každý deň skladá nový program. Vyrába 2500 minút programu mesačne, to je číslo porovnateľné s produkciou niektorých  národných kanálov. Vďaka denne aktualizovanému programu si televíziu zapínajú každý deň.

Programovú ponuku prispôsobila výlučne svojmu regionálnemu divákovi. Nenapodobňuje národné, komerčné televízie - má svoj špecifický cieľ - informovať o dianí z najbližšieho okolia. Regionálny divák je pre nás dôležitejší ako národný / globálny divák.

O nás »

  • Je v hlavnom meste, kde je najväčšia mobilita a kúpna sila
    S TV Bratislava oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov Bratislavy. To znamená: vysoká koncentrácia obyvateľstva, vysoká odborná kvalifikácia, vysoký podiel obyvateľstva v produktívnom veku, vysoká ekonomická aktivita, významný migračný priestor a pestrá národnostná štruktúra.
  • Dosah televízie je viac ako 600 000 obyvateľov
    Televízia vysiela v nielen Bratislave, ale aj ďalších káblových rozvodoch na Slovensku, čo pôsobí ako zosilňovač kampane. Vysiela v: UPC, Swan, Digislovakia v Bratislave, DVB-T, 26. kanál v Bratislavskom kraji, Magio na celom Slovensku, Antik na východnom Slovensku a DSI data na strednom Slovensku.
  • Pravidelné publikum je viac ako 200 tisíc divákov
    Deklarovaný počet divákov opiera o prieskum sledovanosti od renomovanej agentúry. Prieskum Dicio z r.2011 ukázal, že 35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava. Denná sledovanosť (daily reach) je 11,5 % , sledujú za za 3 dni (širšie publikum) je 24 %. Sledovanosť
  • Divákom je spoločensky zodpovedný človek v produktívnom veku
    Regionálnu TV sleduje skupina obyvateľov, ktorá sa zaujíma o dianie vo svojom okolí. Sledujú viacej ženy (51%) ako muži (49 %). Najviac v produktívnom veku 30-44 rokov a 45-59 rokov.
  • TV Bratislava je lineárna televízia aj internetová TV a webový portál
    Nepretržite možno sledovať livestream vysielania aj denne aktualizovaný archív videí - Video on Demand. Denne uverejňujeme na stránke aj informácie na čítanie. Web stránka televízie sa teší vysokej návštevnosti.

 

Aká je regionálna televízia?
 

Má uznanie u divákov, veľké sympatie a nadpriemerné verné publikum.
Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu
V regionálnej TV je program prerušovaný reklamou - nie naopak.
Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu. Optimalizujte svoj rozpočet.
Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v menšom rozsahu

Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
Napíšte alebo zavolajte
0903 445 632

reklama@tvba.sk
 


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam