logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Sledovanosť


Lineárne siete
UPC, Magio, Swan, Antik, DVB-T,
DSI Data a DigiSlovakia.
Doma pred TV prijímačom.


Internet - Live
Nepretržitý stream vysielania
na stránke televízie.
Cez PC a iné zariadenia.


Video on Demand
Na požiadanie z archívu možno sledovať všetky príspevky.



Dosah televízie je viac ako 600 000 obyvateľov na relevantnom území, ktorým je Bratislavský kraj.
Do tohto publika zaratávame iba obyvateľov pre ktorých vyrábame program, aj keď vysielame po celom Slovensku. Program šírime prostredníctvom: UPC, Swan, Digislovakia v Bratislave, DVB-T, 26. kanál v Bratislavskom kraji, Magio na celom Slovensku, Antik na východnom Slovensku, DSI data na strednom Slovensku a internetového streamu.

Výsledok prieskumu sledovanosti

Publikum, ktoré pravidelne sleduje televíziu je okolo 200 000 divákov.
Deklarovaný počet divákov opierame o prieskum sledovanosti od renomovanej agentúry. Prieskum Dicio z r.2011 ukázal, že 35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava. Denná sledovanosť (daily reach) je 11,5 %. Sledujú raz za 3 dni (širšie publikum) je 24 %.

Televíziu sleduje skupina obyvateľov, ktorá sa zaujíma o dianie vo svojom okolí - spoločenský zodpovedný človek.
Sledujú viacej ženy (51%) ako muži (49 %). Najviac v produktívnom veku 30-44 rokov a 45-59 rokov.

Prieskum sledovanosti 

Najsledovanejšie programy sú:
  • Metro Dnes - denný magazín (18:00 hod)
  • Beseda o piatej, diskusný program (17:00 hod)
  • Prime time je: 16:00 - 20:00

Sledovanosť online videí (VoD)

Sledovanosť videí webstránke sú tisíce. Za každým článkom je číselko, ktoré ukazuje počet otvorení článkov - videí. Najsledovanejšia je opäť Beseda o piatej, kde niektoré tituly majú 10 000 videní, zaznamenali sme aj 77 000 videní diskusnej relácie.
Príspevky nahrávame aj na youtube, ale hlavná návštevnosť je cez web stránku. Na web stránku odkazujeme aj príspevky svojpomocne propagované na sociálnych sieťach.

Prečítajte si:
Prečo ľudia pozerajú video?

Tu dôvody sledovania klasickej lineárnej televízie - podľa výskumu. Viac


Televízni vysielatelia
Kľúčové je relaxácia, zábava, spoločné záujmy a potreby.
Video na požiadanie
VoD predstavuje 10% priemernej spotreby videa. Je to preto, že celé seriály sú dostupné na požiadanie z archívu.
Online video
Online video predstavuje 18% zo všetkých videí, ale zvyčajne slúži iným funkciám ako televízne vysielanie a služby VOD.

Dôvody:

1. Relaxácia - 26%
Potreba relaxovať je univerzálna. Všetci sa potrebujeme zbaviť stresu a video, najmä lineárna televízia, hrá dôležitú úlohu v tom, že nám to umožňuje.

 


10 dôvodov - prečo ľudia sledujú TV Bratislava

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste. Sme blízko k ľuďom.
2. Slúžime verejnosti.
3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu.
4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie ako národné médiá.
5. Pomáhame ľuďom meniť svet k lepšiemu a to začína na miestnej úrovni.
6. Informujeme pravdivo, to sa dá ľahko overiť - stačí sa pozrieť z okna.
7. Premiérový program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí sledovať TV alebo archív.
8. Televízia je dostupná všade: v lineárnych sieťach, online na internete, aj na požiadanie v archíve.
9. Záujem o regionálne vysielanie rastie aj vplyvom internetu a sociálnych sietí.
10. Televíziu sledujú zo zodpovednosti - majú radi svoje mesto a krajinu.
Image in photogallery
Prečo nie sú regionálne televízie v peoplemetroch?
3.3.2018 17:07 | Mária Urlandová
Túto otázku nám dávajú neustále. Ak to urobia laici, dá sa pochopiť, ale ...




Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
Napíšte alebo zavolajte
0903 445 632

reklama@tvba.sk
 


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam