logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

PR a native ads

Organizujete podujatie o ktorom by mali ľudia vedieť? Realizujete projekt pri ktorom je potrebné komunikovať s verejnosťou? Ste už dlho na trhu ale stále Vás nepoznajú? Budujete novú značku alebo ste otvorili novú prevádzku? 

Skúšali viacero foriem online marketingu, ale neprinieslo vám to želané výsledky? Reklama na internete je na poslednom mieste v dôveryhodnosti, kým reklama v televízií je na 1. mieste. 

Uverte prieskumom a dajte do média mixu ako hlavný mediatyp televíziu. Samozrejme, že treba využiť aj sociálne siete, ale iba ako podporné médium - na zdieľanie televízneho obsahu.
Viac o prieskumoch možno prečítať:

Pravda o mládeži »    Efektívnosť v marketingu »

Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt.
Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média ako takého automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval. PR formáty sú  vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas.

Televízia je stále trendová a neporaziteľná - napriek rôznym mýtom.
Aj to je dôvod, že v  digitálnom marketingu sa stalo trendom video, v skutočnosti napodobňujú televíziu.
Ukázalo sa tiež, že aj na internete všetci prevažne sledujú obsah klasickej televízie.


 

PR formáty + Native ads

PR formáty realizujeme formou informačných príspevkov vo vysielaní. Po dohode na podmienkach a odvysielani s videom môžete ďalej pracovať.

  • Natívna reklama je typ reklamy, ktorá zodpovedá forme a funkcii platformy, na ktorej sa zobrazuje. Najtradičnejšia forma natívneho marketingu sa prejavuje ako umiestňovanie obsahu financovaného sponzorom popri redakčnom obsahu alebo zobrazenie "iného obsahu, ktorý by vás mohol zaujímať", ktorý sponzoruje inzerent podľa pokynov redakcie.
    Dôležitým aspektom natívnej reklamy je čistý dojem. Výkonom v rámci natívnej reklamy je zabrániť rozpoznaniu reklamy pre spotrebiteľov.

    Ako sa správne tvorí natívna reklama?
    Slovenskí vydavatelia ponúkajú natívnu reklamu predovšetkým vo forme PR článkov. Obsah veľkej väčšiny takýchto textov od samotného začiatku príliš tlačí na pílu. V redakciách takému obsahu nedôverujeme a tak PR správy končia v koši. Obsah má priniesť pridanú hodnotu. Má byť objektívny, vyvážený a poukázať aj na prípadné ríziká či alternatívy.

    Ako to robíme my?
    Obsah musíme spracovať inak, ako bola spracovaná PR správa. Televízia má prísny zákon, ktorým sa riadi a ten jej zakazuje skrytú reklamu. (Aj to je dôvod, prečo má televízia vyššiu dôveryhodnosť ako online médiá.)

    Záujemcovi o sponzorovanie obsahu vysvetlíme:

    1. Príspevok spracujeme s vlastnou redakčnou zodpovednosťou za obsah. PR správa je pre nás iba informáciou o vašej aktivite či produkte a cieľoch kampane - nie scenárom. Ten si vytvárame vlastný, samozrejme s ohľadom na záujmy klienta.
    2. Financie, ktoré zaplatíte, nie sú za vysielací čas tradičnej reklamy (to by ste sa ani pri dlhších príspevkoch nedoplatili), ale sú preplatením nákladov na videoprodukciu.
    3. Príspevok do programu nie je reklamou, tá musí byť oddelená zvučkou v reklamnom bloku. Nemožno očakávať, že použijeme logá, superlatívy a odporúčania ku kúpe, resp. zobrazovanie výrobkov.
       
  • Reportáž je televíziou vytvorený PR príbeh. Prídeme za vami do podniku, navštívime vás na akcii, urobíme s vami a vašimi partnermi rozhovory, ukážeme vás v tom najlepšom svetle.
    Spracovaním je ako iná reportáž publicistického charakteru, my však spropagujeme vašu značku, výrobky a služby a ich kvalitu, alebo vami organizovanú akciu.

     

     

  • Rozhovor realizujeme v štúdiu, alebo v priestoroch klienta. V rozhovore s moderátorom môžete informovať o svojich produktoch a službách. Komerčný rozhovor môže vyzerať aj ako prezentácia na spôsob poradenstva pri voľbe správneho riešenia.

    Ťažiskom rozhovoru sú ľudia, ktorí majú svoje povolania, hobby, talent alebo zvláštnu úlohu v spoločnosti. Ľudia, ktorých každodenný život nie je obyčajný, ale vždy vzrušujúci. Významnú úlohu pri predaji hrá aj čaro osobnosti respondenta.

  • Je to rozhovor zo zainteresovanými odborníkmi na zvolenú spoločenskú tému.
    Témy: zdravotníctvo, ekonomika, politika, starostlivosť o seniorov, technológie a podobne, všetko čo môže zaujímať našich divákov.

     

     

     

  • Príspevok do relácie je skutočne najpôsobivejšou formou "natívnej reklamy". Platí to za predpokladu, že je slobodne vytvorený redakciou s jej plnou zodpovednosťou k ustanoveniam zákona o vysielaní a retransmisii. 
    Objednať si môžete výrobu príspevku do relácie: City Lady, Korzo a Metro Dnes.



     

  • Aj celú reláciu na mieru zrealizujeme. Máme záujem o výrobu (hľadáme sponzora) na reláciie:  zdravie, životný štýl, móda, reality a pod.

Po ukončení spolupráce vám dodáme video, poskytneme licenciu, ktoré si môžete dať na svoju web stránku ako referenciu. Podporte video aj zdieľaním na sociálnych sieťach. Bude to vyzerať prirodzene, veď kto by sa nepochválil, že bol v televízií? Tam sa nedostanú všetci. Natívne články, či videá, sa skrátka ľuďom páčia natoľko, že ich často posielajú ďalej.

 

Benefity spolupráce s TV Bratislava

Zaplatíte iba produkciu profesionálneho videa, (ktoré by ste aj tak museli zaplatiť niekomu inému), ale získate:

Tisíce zobrazení divákom TV Bratislava v tej správnej cieľovej skupine.
Televízia, na rozdiel od online videa, ponúka okrem internetu, aj lineárne vysielanie do sietí. To znamená - pozornosť masových divákov. Bez televízneho vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to živí ľudia. Prečo TV Bratislava

Desiatky spontánnych inluencerov na sociálnych sieťach. Televízia je steroid pre iné médiá, pomáha ostatným mediatypom - multiplikačný efekt. Synergia televízie a online je obzvlášť veľká. Kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré obsahujú reklamu značky s inými druhmi aktivačných kanálov. Vytvoríme haló efekt

Imidž významného hráča. TV popularizuje

Kto sú naši klienti

Všetci, ktorí píšu a posielajú PR správy do médií.
PR agentúry, pretože potrebujú odozvu. Dnes už klienti sotva uveria, že média prídu urobiť prípevok spontánne, iba na základe tlačovej správy.

Organizátori podujatí. Sponzorované príspevky na FB a bannery na internete vychádzajú poriadne draho, ak sa má posolstvo dostať k cieľovej skupine.

Inštitúcie, úrady, samosprávy a ministerstvá pri realizácií informačných kampaní.

Podniky a organizácie, ktoré sa venujú problematike zdravia, životného štýlu, spoločenskej zodpovednosti a pod.



Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
Napíšte alebo zavolajte
0903 445 632

reklama@tvba.sk
 


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam