Reklamný spot je klasická forma televíznej reklamy. Je krátky, akčný a vizuálne úderný.
Má spravidla 3 fázy. Najskôr strhne pozornosť ostrým predelom, farebným efektom alebo rýchlym pohybom, potom poskytne emotívne zabalenú informáciu a nakoniec poskytne údaje o možnosti získania produktu.
Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd.
Výhodou reklamného spotu je plná koncentrácia na reklamné posolstvo. Vhodný je pre budovanie imidžu spoločnosti, ponuku služieb a pre propagáciu výrobkov.
1. Urobte si krátky prehľad o televíznom trhu |
2. Definujte si cieľ komunikácie a cieľovú skupinu |
3. Rozhodnite sa pre smerovanie a načasovanie kampane |
4. Voľba médií |
5. Informujte sa na cenu |
Ako to u nás prebieha? |
Aké spoty vyrábame? |
Aká je cena výroby spotu? |
Viac |
Akú máte sledovanosť a koľko ľudí reklamu uvidí? |
Ktorý program je nasledovanejší a v ktorých hodinách je televízia najsledovanejšia? |
Mediaplán – presný rozpis kedy sa bude spot vysielať |
V akom technickom formáte a dokedy treba spot dodať? |
Kontakty
tipy@tvba.sk, redakcia@tvba.sk
marketing@tvba.sk, 0903/ 445 632
produkcia@tvba.sk, 0903/ 638 686
technika@tvba.sk, 0903/ 445 631