logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Riešenia

Reklama je kvalitatívne odlišná od publicity, kde sponzor správy nie je identifikovaný alebo nejednoznačne definovaný a odlišný od osobného predaja, ktorý sa vyskytuje v reálnom čase a zahŕňa určitý osobný kontakt medzi sponzorom správy a príjemcom, čo umožňuje obojsmerný dialóg.

 

Reklama je len jedným z prvkov propagačného mixu spoločnosti a ako taká musí byť integrovaná do celkového marketingového komunikačného programu.

Položte si otázky pri plánovaní kampane

Veľké množstvo detailov je potrebné zvážiť pri plánovaní televíznej kampane, ale odpovede na nasledujúce otázky sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

1. Čo chcete kampaňou dosiahnúť?

Ciele reklamy vychádzajú z rozhodnutia o cieľovej skupine a marketingovom mixe. Určujú, čo by mala reklama v rámci celkového marketingového mixu dosiahnúť.

Zmena vnímania značiek
Zmena správania sa ľudí
Priama reakcia
Demonštrácia
Udržanie si zákazníka
Uvádzanie nových značiek
Integrácia a rozprávanie príbehov
Odozva použitia prostredníctvom iných médií

Podľa primárneho cieľa je účelom:

Informovať
Presviedčať
Pripomínať
Porovnávať

2. Definícia cieľového publika: s kým chcete hovoriť?

Na koho zacielite kampaň? Kto je vaše cieľové publikum a aký je ich životný štýl a mediálne návyky?

3. Médiálna stratégia

Aké prostredie má mať reklamná kampaň?

  • Koľko ľudí má vidieť reklamu a koľkokrát ju potrebujú na to, aby ste dosiahli požadovaný obchodný efekt?

  • Na ktorých kanáloch a pri akých programoch by sa mala reklama zobrazovať?

  • Má to byť národná alebo regionálna kampaň?

Kedy by sme mali inzerovať?
Kedy je najlepší čas, deň, týždeň alebo mesiac na komunikáciu s cieľovým publikom, aby ste si zaistili čo najlepšie výsledky?

Ako fázovať TV kampaň?
V plánoch televízneho vysielania existujú tri široké tvary kampaní: výbuch, kvapkanie a pulzovanie. Viac

Koľko bude kampaň stáť?


4. Ako bude TV reklama fungovať s ostatnými médiami?

Televízna kampaň je zvyčajne súčasťou širšej komunikačnej stratégie, ktorá pozostáva z viacerých médií. Je dôležité nielen pochopiť všetky dostupné mediálne kanály a ich jednotlivé úlohy v rámci marketingového mixu, ale je tiež nesmierne dôležité, aby sme sa pokúsili porozumieť tomu, ako sa všetky rôzne mediálne kanály spájajú a ako spolupracujú.

Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v médiamixe
Skrytý efekt televízie
Televízna reklama zvyšuje vyhľadávanie značiek
Televízna reklama je rozhodujúca i pre vytváranie rozhovorov o značke

    1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
    2. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.
    3. Nadpriemerne verné publikum.
    4. Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
    5. Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania! Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
Napíšte alebo zavolajte
0903 445 632

reklama@tvba.sk
 


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam