logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Nové trendy v TV Bratislava

Video obsah

  • Výroba a úprava videa
  • Grafický dizajn, ilustrácie a úpravy
  • Zvukové úpravy a produkčné zručnosti

Distribúcia obsahu

  • Distribúcia a propagácia obsahu
  • Komunikácia a branding
  •  Reklama a nákup médií

Správa kampane

  • Vývoj, vykonávanie a správa kampaní
  • Optimalizácia obsahu vo viacerých formátoch
  • Prečítajte si naše blogy: TU

Nové trendy v marketingu nám nahrávajú, implementovali sme ich dávno a celkom prirodzene.
Boli sme to my, ktorí už v roku 1998 robili prvý historický livestream - pre Slovak Telecom. Najmä zastupiteľstvá sa stali pre televíziu špecifickou "reality show", ktoré ľudia pravidelne sledujú a aktéri tohoto show sa starostlivo pripravujú.
Televízia od roku 2008 streamuje obsah vysielania (ten či ide do káblových rozvodov) aj  na internet. To znamená, že televíziu nepretržite možno sledovať na webovej stránke.

Natívne PR sme realizovali aj predtým, ako to prišlo do módy. Príjmy z klasickej reklamy prerozdelili mediálne agentúry do národných, komerčných kanálov a my ako regionálna televízia, sme museli byť vynaliezaví, aby sme získali financie na výrobu programov.  

Živé video

Realizuje záznamy s online prenosom na internet - streaming. Nakrúcame pravidelne zastupiteľstvá, tlačové besedy a diskusie.  

Okrem live streamu ponúkame aj odvysielanie v klasickej lineárnej televízií. Výhodou je verné a cielené  publikum. Bez klasického vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to vôbec živí ľudia. Ukázalo sa, že ľudia aj na internete prevažne sledujú obsah klasickej televízie.

Záznam z livestreamu ukladáme do archívu - VOD (video on demand - na vyžiadanie), kde si ho užívatelia bez problémov nájdu - to sú ďalší diváci. 

Znamená to, že okrem samotnej výroby ponúkame aj naše divácke publikum. V iných prípadoch musí klient realizovať reklamnú kampaň vopred, aby si ľudia našli čas a video našli na internete.

  1. výroba živého videa pre internet
  2. záznam pre TV vysielanie + publikum TV = distribúcia 

Streaming a záznamy »

Natívna reklama a PR

Propagáciu, napríklad kultúrneho podujatia alebo aktivít úradov a inštitúcií mesta, realizujeme natívnym spôsobom. Elektronické TV média s licenciou totiž, na rozdiel od "internetových TV", online videa a všetkých ostatných médií, sú regulované zákonom a ten im ukladá vyhnúť sa riadnej alebo skrytej reklame v programovom obsahu.
Inak to ani nerobíme. ( PR obsah s reklamnými prvkami by sme museli odvysielať v reklamnom bloku.)

Formou natívnej reklamy (PR) je aj spolupráca s inštitúciami (samospráva) ako AFP (program financovaný inzerentom), kde si klient de facto "objednáva" pozitívne vnímanie obyvateľľstva o činnosti samosprávy. Vzhľadom k tomu, že TVBA ako vysielateľ s licenciou je povinný informovať objektívne a nezaujato, tak pozitívne PR spočíva v tom, že "samospráva informuje a rieši problémy".

Natívne PR v podmienkach TVBA je zaznamenať udalosť bežným redakčným spôsobom - t.j. bez reklamy - v súlade s podmienkami licencie pre TV vysielanie.

Komunikácia s verejnosťou a natívne PR »



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam