Televízna reklama

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu. Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom.

 

Televízna reklama znamená predaj vysielacieho času, ktorý je určený pre vysielanie reklamy.
Ponúkame všetky formy medialnej komunikácie, ktoré poznáte z národnej televízie . 

  • Reklamný spot - klasická forma reklamy, odvysielanie spotu v dohodnutom čase.
  • Sponzoring - odvysielanie odkazu vo forme "tento program vám prináša..."
  • Telenákup - priamy predaj produktov a služieb cez televíznu obrazovku.
  • Product placement - umiestňovanie produktov v programe.

Portfólio našich reklamných ponúk obsahuje nielen klasickú televíznu reklamu, ale aj ďalšie špeciálne formy reklamy, ktoré sme neustále aktualizujeme na základe prebiehajúceho dialógu s našimi zákazníkmi, a tým vytvárame stále nové a kreatívne reklamné príležitosti.


Reklamný spot
Reklamný spot je klasická forma televíznej reklamy. Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd. Má spravidla ...
Sponzoring
Sponzor kombinuje svoju dôveryhodnosť s našim programom, nad ktorým prevezme záštitu. Vhodný je pre propagáciu mena, ochrannej známky, dobrej ...
Telenákup
Telenákup je priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu. Priama ponuka znamená, že obsahom telenákupného ...
Product placement
Televízia je veľmi atraktívna pre integrovanie produktu, pretože útočí na viacero zmyslov naraz. Product placement je zámerné umiestnenie značkového ...

 

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

Televízia predáva najlepšie
Televízia vytvára najväčší objem predaja. Žiadne iné médium nepredá toľko ako televízia. Televízia je oveľa lepšou investíciou ako napríklad tlačové reklamy a letáky.

Televízia žije najdlhšie
Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.

Televízia dokáže predať všetko
90 % prostriedkov investovaných do TV kampane sa vráti domov. Dlhodobý spotrebný tovar je víťazom s priemernou návratnosťou investícií 8,3, t.j. že zakaždým, keď budete investovať 1 € do televízie, dostanete 8,3 € naspäť.

Televízia je bezpečná investícia
Vaše peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6. Inými slovami: investícia sa vráti šesťkrát v televízii, čo je oveľa lepšie ako letákové kampane, vonkajšie a tlačové médiá.

 PREČO TV BRATISLAVA?
 

  • TV Bratislava patrí k najdôležitejším médiám v regióne. Je najväčšia regionálna televízia na Slovensku. Každý deň má nový premiérový program, vždy je čo pozerať.
  • Sledovanosť je potvrdená prieskumom.  35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava.
  • Státisícový potenciál – diváci vo všetkých krajoch! TV vysiela v nielen Bratislave, ale aj po celom Slovensku. Dosah televízie je na cca  600 000 obyvateľov.
  • TV Bratislava je zároveň aj internetová televízia a webový portál. Internet - to sú ďalší diváci!
  • Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila.
  • Reklama je cielená reklama na obyvateľov Bratislavy a to znamená: vysoká koncentrácia obyvateľstva, vysoký podiel obyvateľstva v produktívnom veku, vysoká ekonomická aktivita, významný migračný priestor, pestrá národnostná štruktúra, vysoká odborná kvalifikácia.

 

NEZABUDNITE

  1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  2. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
  3. Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
  4. Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania!
  5. Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

 

Reklamný spotPrečítajte si

Právny rámec pre reklamu v televízií

 

 Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu.

Napíšte nám, alebo zavolajte: 0903 445 632 / reklama@tvba.sk

 





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM