Blogy

Image in photogallery
Objavte regionálnu TV pre svoju efektívnu kampaň (1110)
Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech! Využite tento komunikačný kanál pre vašu firmu a vaše reklamné posolstvo. Má uznanie u divákov a veľké sympatie Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. (1185)
Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
Čo ste o regionálnej televízii nevedeli (3626)
Ak sa Vám dostal do rúk exkluzivny časopis Guest z leta 2015, mohli ste si všimnúť, že na strane 52 je uverejnený rozhovor s riaditeľkou TV Bratislava na tému regionálnej televízie. Vyberáme z obsahu: Regionálne vysielanie si vo vyspelých krajinách vysoko vážia a oceňuje jej význam ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi (6937)
Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú výrobky a ako sú účinné. Silné stránky televíznej reklamy vysoká sledovanosť masový zásah emocionálne pôsobenie (vidím, počujem, ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
Ako postupovať pri zadávaní TV reklamy  (4873)
Predtým, ako naplánujete televíznu reklamu, urobte si krátky prehľad o televíznom trhu a oboznamte sa zo špecifikami televízie. Širší prehľad a znalosť vám umožní obhájiť vaše rozhodnutie pred vedením spoločnosti a je tiež nástrojom na zhodnotenie vynaložených prostriedkov. K ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
Aká je efektivita a účinnosť reklamy rôznych mediatypov (3972)
Hodnotenie účinnosti reklamy a inzercie v jednotlivých mediatypoch skúma vplyv na predaj, účinnosť reklamy a inzercie, vplyv reklamy na zmenu značky, vplyv okolia, vplyv pozitívnych a negatívnych správ, reklamu a inzerciu v porovnaní s propagáciou predaja.
Prečítajte si viac








Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM