Objavte regionálnu TV pre svoju efektívnu kampaň

19.4.2017   19:03| TVBA

Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech! Využite tento komunikačný kanál pre vašu firmu a vaše reklamné posolstvo. 

 

Aká je regionálna televízia?

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie
    Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Má nadpriemerné verné publikum
    Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame? Prieskumy zo zahraničia dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV! Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element, ako je to v iných prípadoch. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie.

Aké budú vaše benefity?

  • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.
    Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu
    Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Malí trhoví inzerenti tak môžu eliminovať plytvanie a veľkí národní inzerenti tak môžu osloviť svoje publikum s nadpriemerne vernými divákmi prostredníctvom jedinečnej multiregionálnej inzercie.
  • Optimalizácia rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania
    Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
  • Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu
    Dostupnosť reklamy v regionálnej televízií dáva spoločnostiam možnosť začať v malom. Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!
    Regionálna televízia spája  výhodu národných televízií s miestnou odbornosťou tlačených novín – na jednom mieste.

Inzerujte svoju značku v televízii, ktorá sprostredkuje pôsobivý a emocionálny zážitok, zdieľaný pre všetkých televíznych divákov.

 

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 


Blogy

Image in photogallery
Objavte regionálnu TV pre svoju efektívnu kampaň (1115)
Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech! Využite tento komunikačný kanál pre vašu firmu a vaše reklamné posolstvo. Má uznanie u divákov a veľké sympatie Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. (1186)
Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
Čo ste o regionálnej televízii nevedeli (3627)
Ak sa Vám dostal do rúk exkluzivny časopis Guest z leta 2015, mohli ste si všimnúť, že na strane 52 je uverejnený rozhovor s riaditeľkou TV Bratislava na tému regionálnej televízie. Vyberáme z obsahu: Regionálne vysielanie si vo vyspelých krajinách vysoko vážia a oceňuje jej význam ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi (6951)
Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú výrobky a ako sú účinné. Silné stránky televíznej reklamy vysoká sledovanosť masový zásah emocionálne pôsobenie (vidím, počujem, ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
Ako postupovať pri zadávaní TV reklamy  (4880)
Predtým, ako naplánujete televíznu reklamu, urobte si krátky prehľad o televíznom trhu a oboznamte sa zo špecifikami televízie. Širší prehľad a znalosť vám umožní obhájiť vaše rozhodnutie pred vedením spoločnosti a je tiež nástrojom na zhodnotenie vynaložených prostriedkov. K ...
Prečítajte si viac


Image in photogallery
Aká je efektivita a účinnosť reklamy rôznych mediatypov (3979)
Hodnotenie účinnosti reklamy a inzercie v jednotlivých mediatypoch skúma vplyv na predaj, účinnosť reklamy a inzercie, vplyv reklamy na zmenu značky, vplyv okolia, vplyv pozitívnych a negatívnych správ, reklamu a inzerciu v porovnaní s propagáciou predaja.
Prečítajte si viac








Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM