Prečo inzerovať v TVBA?

TV Bratislava je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

 

Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila

S TV Bratislava oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov Bratislavy.
To znamená: vysoká koncentrácia obyvateľstva
, vysoká odborná kvalifikácia, vysoký podiel obyvateľstva v produktívnom veku, vysoká ekonomická aktivita, významný migračný priestor a pestrá národnostná štruktúra.

 Už 10 rokov patrí k najdôležitejším miestnym médiam v regióne

Je jediná metropolitná TV - pre celé hlavné mesto aj okolie a najväčšia regionálna TV na Slovensku: veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom vlastnej výroby a pestrosťou programu.

Každý deň skladá nový program, neopozerané aktuálne informácie. Vyrába 2500 minút programu mesačne, to je číslo porovnateľné s produkciou niektorých národných kanálov.
Televízia nepatrí medzi tie, čo vysielajú v slučke ten istý program celý týždeň. 
• Vďaka pestrému, denne aktualizovanému programu, televíziu zapínajú každý deň. Vždy sa oplatí zapnúť televízor, alebo navštíviť archív na webe..
Programovú ponuku prispôsobila výlučne svojmu regionálnemu divákovi. Nenapodobňuje národné, komerčné televízie - má svoj špecifický program. Informuje o dianí z najbližšieho okolia - to nerobia íní v takej forme.

Pokrytie - státisícový potenciál - diváci vo všetkých krajoch 

Televízia vysiela v nielen Bratislave, ale aj ďalších káblových rozvodoch na Slovensku, čo pôsobí ako zosilňovač kampane. Dosah televízie je na cca  600 000 obyvateľov.
Televízia do svojho publika nezaratáva obyvateľov mimo svojho relevantného územia, pre ktorý vyrába program (Bratislavský kraj). To znamená, že diváci z iných krajov Slovenska sú bonusom ku základnému publiku.

  • UPC, Swan, Digislovakia v Bratislave
  • DVB-T, 26. kanál v Bratislavskom kraji
  • Magio na celom Slovensku
  • Antik na východnom Slovensku
  • DSI data na strednom Slovensku.

Sledovanosť - pravidelné publikum cca 200 tisíc divákov

Deklarovaný počet divákov opiera o prieskum sledovanosti od renomovanej agentúry.
Prieskum Dicio z r.2011 ukázal, že 35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava. Denná sledovanosť (daily reach) je 11,5 % , Sledujú za za 3 dni (širšie publikum) je 24 %.
Regionálnu televíziu sleduje skupina obyvateľov, ktorá sa zaujíma o dianie vo svojom okolí - spoločenský zodpovedný človek.

Sledujú viacej ženy (51%) ako muži (49 %). Najviac v produktívnom veku 30-44 rokov a 45-59 rokov.

TV Bratislava je nielen klasická TV, ale aj internetová TV a webový portál.

Nepretržite možno sledovať online vysielanie a denne aktualizuje archív videí. Denne uverejňuje na stránke aj informácie na čítanie a prevádzkuje aj internetové noviny. Web stránka televízie sa teší vysokej návštevnosti a sledovanosti videí. Pod jednotlivými článkami máme zaznamenané stovky a tisíce videní.

Aká je regionálna televízia?

Má uznanie u divákov a veľké sympatie.
Má nadpriemerné verné publikum. Ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť.
Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.

Aké budú vaše benefity?

Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.
Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu
Optimalizácia rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania
Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu.
Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!
    1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
    2. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.
    3. Nadpriemerne verné publikum.
    4. Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
    5. Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania! Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk






Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM