Aká je efektivita a účinnosť reklamy rôznych mediatypov

27.6.2010   13:13| TVBA

Hodnotenie účinnosti reklamy a inzercie v jednotlivých mediatypoch skúma vplyv na predaj, účinnosť reklamy a inzercie, vplyv reklamy na zmenu značky, vplyv okolia, vplyv pozitívnych a negatívnych správ, reklamu a inzerciu v porovnaní s propagáciou predaja.


NOVINY
Výhody: veľký dosah, vysoká miera územnej koncentrácie, potrebná frekvencia, hmotný charakter, krátke výrobné lehoty, relatívne nízke náklady, schopnosť sprostredkovať detailné informácie.

Nevýhody: nemožnosť zacielenia na určitý zákaznícky segment, obmedzenie tvorivého spracovania reklamy, nízka úroveň prevedenia, vysoké náklady celoštátnej tlače.

ČASOPISY
Výhody: čítajú ich špecifické skupiny zákazníkov, majú hmotný charakter, vysoká reprodukčná kvalita našej správy, určitá dôveryhodnosť zákazníckeho segmentu, možnosť sprostredkovania detailných informácií.

Nevýhody: obmedzenie kreativity (nemajú pohyb, zvuk …), zhluky inzerátov, nízka frekvencia (mesačníky, 1/4 ročníky …), dlhé doby na uverejnenie, sú pomerne drahé (v dôsledku toho nastáva určitá selekcia potenciálnych zákazníkov).

ROZHLAS

Výhody: relatívne nízke náklady, možnosť voľby poslucháčov, možnosť vysokej frekvencie na podávanie správy, krátke (výrobné) lehoty na uverejnenie, možnosť časového zosúladenia, v rámci denných (týždenných) cyklov.

Nevýhody: nesprostredkováva vizuálny vnem, krátka životnosť tejto správy, inzertné vstupy majú charakter zhlukov informácií.

TELEVÍZIA

Výhody: vysoký dosah, vysoký presvedčovací vplyv, schopnosť jednotného prenosu správy na celom území, schopnosť využitia časového faktoru týždňového a denného cyklu, možnosť demografickej selektívnosti.

Nevýhody: vysoké náklady, krátka životnosť, pôsobí faktor zhluku.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Mediálny dom

Žiadne iné médium nezohráva takú veľkú úlohu v každodennom živote ľudí ako televízia. Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média ako takého automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.

 

Kto sme

TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu. Má 200 000 pravidelných divákov.
S metropolitnou TV Bratislava oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov Bratislavy.

Viva Studio je producent, ktorý sa od roku 1993 udržal na trhu a preukázateľne patrí medzi najvýznamnejčie spoločnosti svojho druhu na Slovensku.
Využite naše dlhoročné skúsenosti a spoľahlivosť pre vašu úspešnú, efektívnu a cenovo dostupnú tvorbu.


Čo robíme
 

Produkcia a postprodukcia

Našou prácou je výroba audiovizuálnych programov: reklama, film, televízne relácie a záznamy z podujatí. Poskytujeme kompletný servis, t.j. kreatívny koncept, vypracovanie scenára, výber tvorivého a realizačného štábu, nakrúcanie, postprodukcia a výroba vysielacích nosičov. Bohaté skúsenosti máme aj s výrobou hraných spotov a náročných umeleckých programov.

Vo svojich referenciach uvádzame desiatky celovečerných filmov a seriálov u ktorých sme realizovali dabing.

Viva Studio bolo v minulosti najväčšie postprodukčné televízne štúdio, s najkvalitnejším technologickým zázemím, ktoré realizovalo stovky programov a filmov, nevynímajúc ani hrané filmy. Objednávateľmi boli národné televízie a top filmové spoločnosti. 

Výsledky našej práce sú určené najmä pre klasické televízne vysielanie. Dôvodom je, že televízne vysielanie ( oproti internetu) má náročné technické normy na kvalitu obrazu a zvuku, ale aj z dôvodu regulácie Radou pre vysielanie a nároky na obsahovú kvalitu.

    1. Môžete sa na nás spoľahnúť. Máme profesionálne technológie, ľudské zdroje a dlhoročné skúsenosti. Naše produkty sú overené časom: televízna produkcia od r. 1993. 
    2. Referencie u klientov - niektorí klienti spolupracovali alebo spolupracujú na dennej báze viac ako 10 rokov. 
    3. Referencie u subdodávateľov (umelcov a technikov), nikto sa nemôže sťažovať, že by niekedy nedostal vyplatené.
    4. Prípadná nespokojnosť alebo reklamácia sa vždy rieši prednostne.
    5. Zásadne hľadáme spôsob ako sa veci dajú urobiť.
    6. Vždy dodržíme rozpočet - nenavyšujeme cenu.

Televízna reklama a public relations

Druhou oblasťou poskytovania služieb je predaj vysielacieho času v regionálnej televízií, prostredníctvom komerčnej mediálnej komunikácie: reklamný spot, telenákup, sponzoring a product placement. V prípade záujmu môžeme pre klientov sprostredkovať a plošné vysielanie vo viacerých regiónoch, tzv. multiregionálna inzercia.

Dennou úlohou pre nás je komunikácia s verejnosťou prostredníctvom televízie, pri ktorej využívame rôzne audiovizuálne komunikáty: reportáž, rozhovor, magazín alebo biznis program.

Naše reklamné posolstvo sa sústreďuje na obyvateľov Bratislavy. Svojím vysielaním sa orientujeme na špecifické oblasti, typické pre obyvateľov hlavného mesta, komunálnu politiku, dopravu, výstavbu, životné prostredie, kultúru, umenie a voľnočasové aktivity.

    1. Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    2. Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu v najkúpyschopnejšom meste na Slovensku.
    3. Nadpriemerné verné publikum. Sme dôveryhodní, pretože ponúkame vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Oslovíte cca 200 000 pravidelných divákov televízie z 600 000 potencionálnych divákov.
    4. Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi - sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou - nie naopak.
    5. Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!

Mediálny tréning a školenie moderátorov

Poskytujeme aj ďalšie služby s tým súvisiace. Už v roku 1995 sme spolupracovali s TV Markíza pri školení budúcich redaktorov, neskôr pri medialnom tréningu politikov a manažérov. Od roku 2007 kedy začala vysielať TV Bratislava sa stalo pre nás výchova redaktorov a moderátorov denným chlebíkom a veľmi úspešne - tak sme začali túto službu ponúkať aj komerčne. Vieme totiž úspech garantovať a máme dostatok kvalitných lektorov.

    1. Máme dostatok referencií - osobnosti, ktoré sú na obrazovkách národných televízií, na miestach hovorcov, vo vrcholovej politike alebo manažmente významných spoločností.
    2. Máme dostatok kvalitných lektorov - pedagógov masmediálnych vysokých škôl.
    3. Máme poctivý prístup k práci.


Aký máme prístup

  • Ponúkame služby, ktoré suverénne zvládame. Máme potrebné know-how a referencie, vybudované za 24 rokov dennej intenzívnej práce v televíznej produkcii.
  • Neživíme sa sprostredkovaním, berieme na seba zodpovednosť a riziko. Pre niekoho "agentúrna provízia" - pre nás zaujímavý zisk, ktorý investujeme do rozvoja podniku.
  • Netúžime iba po "veľkých" zákazkach", vážime si všetkých rovnako v duchu "kvapka ku kvapke - budú kapce".
  • Ponúkame  "veľkoobchodné ceny", pretože  vyrábame "vo veľkom" a to sa dá efektívnejšie koordinovať.
  • Ceny zásadne odrážajú náročnosť projektu. Akýkoľvek máte budget, investované peniaze uvidíte vo výsledku. Vypracujeme prehľadnú kalkuláciu.
  • Zakladatelia a tím spolupracovníkov pestujeme podnikovú kultúru rodinného typu - to kladne oceňujú  naši klienti, pretože sa v našom tvorivom prostredí dobre cítia.

 

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM