Televízia je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom

3.4.2017   17:15| TVBA

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

 

 

3.12.2017 sme objavili článok na túto tému, ktorej autorom je Asociácia komerčných televízií ČR:
https://medialne.etrend.sk/televizia-tlacove-spravy/preco-je-televizia-stale-najefektivnejsou-formou-reklamy-na-svete.html


 


 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM