TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi

2.3.2011   22:59| M.Urlandová

Televízna reklama má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú výrobky a ako sú účinné.

  • Televízia predáva najlepšie, televízia žije najdlhšie
    Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia dokáže predať všetko
    90 % prostriedkov investovaných do TV kampane sa vráti domov.
  • Televízia je bezpečná investícia
    Peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.
    Inými slovami: investícia sa vráti šesťkrát v televízii, čo je oveľa lepšie ako letákové kampane, vonkajšie a tlačové médiá. Inzerujte svoju značku v televízii, ktorá sprostredkuje pôsobivý a emocionálny zážitok.

Vlastnosťou televíznej reklamy je: veľmi vysoká názornosť a naliehavosť, atraktívnosť, rýchla odozva a veľmi vysoká penetrácia trhov. Náklady na výrobu spotu sú pomerne vysoké ale náklady na vysielanie nízke.

Vlastnosti:

  • názornosť: veľmi vysoká
  • naliehavosť: veľmi vysoká
  • identifikácia balenia: dobrá
  • rýchlosť odozvy: vysoká
  • náklady na vysielanie : nízke
  • náklady na výrobu: vysoké
  • penetrácia hlavných trhov: veľmi vysoká

 

Silné stránky televíznej reklamy

Televízia je v súčasnosti najmasovejším komunikačným prostriedkom a odborníci jej pripisujú obrovský dosah na informovanie, vzdelávanie i zábavu najširších vrstiev. Televízia sa označuje za fenomén 20. storočia a pri súčasnom zrastaní s internetom bude zrejme - aj keď modifikovaná - aj jedným z najdôležitejších fenoménov 21. storočia.

Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média ako takého automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.

  • vysoká sledovanosť
  • emocionálne pôsobenie (vidím, počujem, cítim)
  • zobrazenie deja v pohybe
  • dobrý zásah cieľovej skupiny
  • možnosť produkt ukázať a predviesť
  • rýchle budovanie povedomia
  • možnosť odsledovania efektivity v krátkom čase po odvysielaní spotu
  • masový zásah

Náklady na televiznu reklamu u najznámejších značiek obvykle činia až 95% z celkových nákladov na reklamu. Tlačové média, rádio a internet sa používajú ako podporný prostriedok a dosahujú nižšie percentá z rozpočtu.

 

Komunikácia prostredníctvom televízie

Médium diktuje agendu a keď to pochopíme, môžeme "diktovať" médiu a využiť ho na účely cielenej komunikácie, public relations v prospech organizácie, firmy, inštitúcie alebo osobnosti.

 

Ako sa dostať do televízie?

To je vari najťažší oriešok celej public relations. Televízia je najvýberovejší masovokomunikačný prostriedok. V spravodajstve a publicistike pracuje s tzv. zvukovými a obrazovými koncentrátmi, ktoré v sebe sústreďujú podstatu, najzaujímavejšie, najobsažnejšie, najreprezentatívnejšie a súčasne najkratšie vzorky skutočnosti, danej udalosti. Ak chceme zaujať redaktora, producenta, autora, musíme ho nainfikovať záujmom o danú problematiku alebo mu poslať predpripravený materiál.
 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



   

ČO ROBÍME

 

Reklamná kampaň pre budovanie vašej značky

Zobraziť viac
Komunikácia s verejnosťou - PR
Zobraziť viac
Priamy predaj tovarov a služieb prostredníctvom televízie
Zobraziť viac
Nepriama podpora značky alebo predaja produktov
Zobraziť viac
Informačná, popularizačná a politická kampaň
Zobraziť viac
Profesionálna výroba audiovizuálneho obsahu
Zobraziť viac

 

Televízna reklama a public relations

Hlavnou oblasťou poskytovania služieb je predaj vysielacieho času v regionálnej televízií, prostredníctvom komerčnej mediálnej komunikácie: reklamný spot, telenákup, sponzoring a product placement. V prípade záujmu môžeme pre klientov sprostredkovať a plošné vysielanie vo viacerých regiónoch, tzv. multiregionálna inzercia.

Dennou úlohou pre nás je komunikácia s verejnosťou prostredníctvom televízie, pri ktorej využívame rôzne audiovizuálne komunikáty: reportáž, rozhovor, magazín alebo biznis program.

Naše reklamné posolstvo sa sústreďuje na obyvateľov Bratislavy. Svojim vysielaním sa orientujeme na špecifické oblasti, typické pre obyvateľov hlavného mesta, komunálnu politiku, dopravu, výstavbu, životné prostredie, kultúru, umenie a voľnočasové aktivity.

    1. Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    2. Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu v najkúpyschopnejšom meste na Slovensku.
    3. Nadpriemerné verné publikum. Sme dôveryhodní, pretože ponúkame vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Oslovíte cca 200 000 pravidelných divákov televízie z 600 000 potencionálnych divákov.
    4. Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi - sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou - nie naopak.
    5. Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!

Produkcia a postprodukcia

Našou tradičnou prácou je výroba audiovizuálnych programov: reklama, film, televízne relácie a záznamy z podujatí. Poskytujeme kompletný servis, t.j. kreatívny koncept, vypracovanie scenára, výber tvorivého a realizačného štábu, nakrúcanie, postprodukcia a výroba vysielacích nosičov. Bohaté skúsenosti máme aj s výrobou hraných spotov a náročných umeleckých programov.

Vo svojich referenciach uvádzame desiatky celovečerných filmov a seriálov u ktorých sme realizovali dabing.

Viva Studio bolo v minulosti najväčšie postprodukčné televízne štúdio, s najkvalitnejším technologickým zázemím, ktoré realizovalo stovky programov a filmov, nevynímajúc ani hrané filmy. Objednávateľmi boli národné televízie a top filmové spoločnosti. 

    1. Môžete sa na nás spoľahnúť. Máme profesionálne technológie, ľudské zdroje a dlhoročné skúsenosti. Naše produkty sú overené časom: televízna produkcia od r. 1993. 
    2. Referencie u klientov - niektorí klienti spolupracovali alebo spolupracujú na dennej báze viac ako 10 rokov. 
    3. Referencie u subdodávateľov (umelcov a technikov), nikto sa nemôže sťažovať, že by niekedy nedostal vyplatené.
    4. Prípadná nespokojnosť alebo reklamácia sa vždy rieši prednostne.
    5. Zásadne hľadáme spôsob ako sa veci dajú urobiť.
    6. Vždy dodržíme rozpočet - nenavyšujeme cenu.

Mediálny tréning a školenie moderátorov

Poskytujeme aj ďalšie služby s tým súvisiace. Už v roku 1995 sme spolupracovali s TV Markíza pri školení budúcich redaktorov, neskôr pri medialnom tréningu politikov a manažérov. Od roku 2007 kedy začala vysielať TV Bratislava sa stalo pre nás výchova redaktorov a moderátorov denným chlebíkom a veľmi úspešne - tak sme začali túto službu ponúkať aj komerčne. Vieme totiž úspech garantovať a máme dostatok kvalitných lektorov.

    1. Máme dostatok referencií - osobnosti, ktoré sú na obrazovkách národných televízií, na miestach hovorcov, vo vrcholovej politike alebo manažmente významných spoločností.
    2. Máme dostatok kvalitných lektorov - pedagógov masmediálnych vysokých škôl.
    3. Máme poctivý prístup k práci.

AKÝ MÁME PRÍSTUP

  • Ponúkame služby, ktoré suverénne zvládame. Máme potrebné know-how a referencie, vybudované za 24 rokov dennej intenzívnej práce v televíznej produkcii.
  • Neživíme sa sprostredkovaním, berieme na seba zodpovednosť a riziko. Pre niekoho "agentúrna provízia" - pre nás zaujímavý zisk, ktorý investujeme do rozvoja podniku.
  • Netúžime iba po "veľkých" zákazkach", vážime si všetkých rovnako v duchu "kvapka ku kvapke - budú kapce".
  • Ponúkame  "veľkoobchodné ceny", pretože  vyrábame "vo veľkom" a to sa dá efektívnejšie koordinovať.
  • Ceny zásadne odrážajú náročnosť projektu. Akýkoľvek máte budget, investované peniaze uvidíte vo výsledku. Vypracujeme prehľadnú kalkuláciu.
  • Zakladatelia a tím spolupracovníkov pestujeme podnikovú kultúru rodinného typu - to kladne oceňujú  naši klienti, pretože sa v našom tvorivom prostredí dobre cítia.

.

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM