logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Prečo TV Bratislava?

Image in photogallery TV Bratislava najväčšia regionálna TV na Slovensku: veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom vlastnej výroby a pestrosťou programu. Je zároveň jediná metropolitná televízia pre  hlavné mesto a okolie.

Každý deň skladá nový program, nepatrí medzi tie, čo vysielajú v slučke ten istý program celý týždeň. Vyrába 2500 minút programu mesačne, to je číslo porovnateľné s produkciou niektorých  národných kanálov. Vďaka denne aktualizovanému programu, si televíziu zapínajú každý deň.

Programovú ponuku prispôsobila výlučne svojmu regionálnemu divákovi. Nenapodobňuje národné, komerčné televízie - má svoj špecifický cieľ - informovať o dianí z najbližšieho okolia. (Regionálny divák nie je podradnejší ako národný / globálny divák.)

O nás

 

Je v hlavnom meste, kde je najväčšia mobilita a kúpna sila

S TV Bratislava oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov Bratislavy.
To znamená: vysoká koncentrácia obyvateľstva, vysoká odborná kvalifikácia, vysoký podiel obyvateľstva v produktívnom veku, vysoká ekonomická aktivita, významný migračný priestor a pestrá národnostná štruktúra.

 

Pokrytie: 600 000 potenciál v BA kraji + diváci v ostatných krajoch

Dosah televízie je na cca  600 000 obyvateľov.
Televízia do svojho publika zaratáva iba obyvateľov svojho relevantného územia, pre ktorý vyrába program (Bratislavský kraj).

Televízia vysiela v nielen Bratislave, ale aj ďalších káblových rozvodoch na Slovensku, čo pôsobí ako zosilňovač kampane. Diváci z iných krajov Slovenska sú teda  bonusom ku základnému publiku.

  • UPC, Swan, Digislovakia v Bratislave
  • DVB-T, 26. kanál v Bratislavskom kraji
  • Magio na celom Slovensku
  • Antik na východnom Slovensku
  • DSI data na strednom Slovensku.

 

Sledovanosť - pravidelné publikum je 200 tisíc divákov

Deklarovaný počet divákov opiera o prieskum sledovanosti od renomovanej agentúry.
Prieskum Dicio z r.2011 ukázal, že 35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava. Denná sledovanosť (daily reach) je 11,5 % , Sledujú za za 3 dni (širšie publikum) je 24 %.

 

Divák: spoločensky zodpovedný človek v produktívnom veku

Regionálnu televíziu sleduje skupina obyvateľov, ktorá sa zaujíma o dianie vo svojom okolí - spoločenský zodpovedný človek.
Čo sa týka skladby, sledujú viacej ženy (51%) ako muži (49 %). Najviac v produktívnom veku 30-44 rokov a 45-59 rokov.

 

TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál.

Nepretržite možno sledovať online vysielanie a denne aktualizuje archív videí. Denne uverejňuje na stránke aj informácie na čítanie a prevádzkuje aj internetové noviny. Web stránka televízie sa teší vysokej návštevnosti a sledovanosti videí. Pod jednotlivými článkami máme zaznamenané stovky aj tisíce videní.

Prečo inzerovať v TV Bratislava?

Vysoký realizmus a pravosť = nadpriemerné verné publikum
Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.

Máme uznanie u divákov a sympatie -  za 11 rokov práce pre verejnosť
Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.

Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu

  • Oslovíte cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite.
  • Malí trhoví inzerenti tak môžu eliminovať plytvanie.
  • Veľkí národní inzerenti tak môžu osloviť svoje publikum s nadpriemerne vernými divákmi. 

Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.

Sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou - nie naopak
Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.
Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.

Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu
Prieskumy zo zahraničia dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Reklama nie je vnímaná ako rušivá. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: ľudia chcú vidieť reklamy. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?

Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu
Dostupnosť reklamy v regionálnej televízií dáva spoločnostiam možnosť začať v malom. Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!



    1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
    2. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.
    3. Nadpriemerne verné publikum.
    4. Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
    5. Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania! Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632

    reklama@tvba.sk


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam