logo
Nákupný košík

HLAVNÉ MENU
O Nás / Reklama / Blog / Kontakt

Riešenia

Riešenia - podľa klientov

Reklamné agentúry
PR agentúry
Spolupráca v rámci relácie City Lady
Ponúkame niekoľko možností ako sa zviditeľniť diváckemu publiku relácie zameranej na životný štýl, krásu, módu a zdravie.
Zobraziť viac

 

.

Porovnanie: internet verzus televízia



INTERNET - SOCIÁLNE SIETE

Na internete sa nachádza rôzny, aj nepravdivý obsah. Všetko, čo kto chce napísať. Z toho dôvodu takému obsahu ľudia menej dôverujú.

Digitálny marketing má vážné problémy

  • Predpokladá sa, že 60% všetkej internetovej návštevnosti je umelá, teda nepochádza od ľudí z mäsa a kostí.
  • Boti a robotické siete - narastajúca hrozba. Ale za tieto impresie (kliky) inzerenti platia.
  • Nebezpečenstvo s menom kontextová reklama.
  • Falošní influenceri zarábajú na nevedomosti.
  • Ľudia sú unavení z reklamy - bannerová slepota.
  • Blokovanie reklám na internete.
  • Veľké značky znížili svoje digitálne rozpočty, ale ich predaje neprepadli, to znamená, že úloha reklamy na internete bola preceňovaná.

Nakupovať kliky na sociálnej sieti - tým môžete oklamať, ale iba seba!



TELEVÍZIA

Televízia je najobľúbenejšia forma videa. Televízia predstavuje 74,8% video spotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad 6,4%.

Prevažný podiel ľudí sleduje televízne vysielanie v domácnosti. Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova.
Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale významný  a rastúci. Sledujú najmä televízny obsah.

Pravda o mládeži

  • Televízia zaberá 65% spotreby videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • YouTube zaberá  7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom.
  • Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa.
  • Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu.

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci.

Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.


.

   
    1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
    2. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.
    3. Nadpriemerne verné publikum.
    4. Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
    5. Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania! Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632

    reklama@tvba.sk


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam