Budovanie značky

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Televízia žije najdlhšie. Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.

Televízia je bezpečná investícia. Peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.

Televízna reklama znamená predaj vysielacieho času, ktorý je určený pre vysielanie reklamy. Je zaradená do reklamných blokov medzi programom.  

Reklamný spot - klasická forma reklamy. Výhodou reklamného spotu je plná koncentrácia na reklamné posolstvo. Vhodný je na budovanie značky, predaj vysokoobrátkového tovaru a služieb, ale i na predaj vstupeniek na podujatie.

A. ) Odvysielanie promo – videa

 

Cieľ: budovanie značky, video má upozorniť na to, že ide o domáceho výrobcu a získať si sympatie. Video bude vyrobené natívnym, reportážnym spôsobom. Prejdeme prevádzku, majitelia prezradia svoju víziu, benefity spolupráce ...

dlžka videa : 3 minúty
odvysielanie v počte 60 krát

  1. Cena za odvysielanie: 700 Eur / mediálna hodnota je 3600 Eur

  2. Cena za výrobu reportáže: 500 Eur


    B.) Sponzoring

Ten tiež bude slúžiť pre budovanie značky, lebo ľudia kupujú to čo poznajú – viac veria známym značkám.
Ten sa realizuje reklamným oznámením "Tento program Vám prináša Sedačkový dizajn - slovenský výrobca sedačiek...“
Sponzorský odkaz by sme dali pred a po relácii City Lady. Je to relácia
life style.

Cena: 540 Eur / (cenníková cena je 1080 Eur). Cena je za 72 odkazov.


 


 

C.) Výroba a odvysielanie spotu, 30 sekúnd


Cieľ: budovanie značky, predaj konkrétnych produktov.

 

  1. Odvysielanie spotu v počte 120 krát
    Cena:
    600 Eur ( medialna hodnota je 7200 Eur)

  2. Výroba spotu z podkladov klienta + dokrútky: 600 Eur

Do pozornosti Vám dávam aj nakrútenie náročnejšieho hraného spotu. Je účinnejší ako grafický informačný, vďaka emócii, ktorú odovzdáva.
Neskôr môžete rozšíriť kampaň o ďalšie regionálne TV. Vieme s tým pomôcť.


 

O nás

 

TV Bratislava je najväčšia regionálna TV na Slovensku svojím dosahom a pestrosťou vysielania od roku 2007. Je programovo zameraná na Bratislavský kraj, program aktualizuje denne a vyrobí 2500 minút mesačne. Diskusné programy v televízií patria sú najsledovanejšie o čom svedčí aj návštevnosť archívu na internete. Vysiela v káblových rozvodoch, DVB-T, IPTV v Bratislave a prostredníctvom niektorých operátov (Magio, Antik, DSI data) aj po celom Slovensku.
Vysiela pre
600 000 obyvateľov, podľa prieskumu sledovanosti má cca 200 000 divákov
Viac informácií: www.tvba.sk


 

Benefity

  1. Televízia všeobecne je médium, ktorému ľudia najviac dôverujú – 60% obyvateľov, to sú násobky dôveryhodnosti internetu a tlače. Televízia je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom.

  2. Ľudia sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Sledovanosť televízie dokonca stúpa. Dokonca aj mileniáni na internete vyhľadávajú najmä televízny obsah. (Zdroj: Pravda o mládeži)

  3. Regionálna TV je zvlášť pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu (nezvykne, nemôže klamať). Podľa prieskumov dokonca aj reklama je považovaná za súčasť programu.

  4. Televízne vysielanie je regulované Radou pre vysielanie (možné sankcie za porušenie predpisov) – aj to zvyšuje dôveryhodnosť informácií (oproti internetu).

  5. Regionálne TV obľúbené, pretože prinášajú správy z najbližšieho okolia.

  6. Komunikácia prostredníctvom videa je trendové aj na internete. Trendový je kontent marketing a natívne PR – výroba videa je skutočne v súlade s všeobecným trendom v marketingovej komunikácií na rok 2018.

  7. Prítomnosť televízie v mediamixe zvyšuje dosah ostatných kanálov, napr. internetu.

  8. Cena za jedno zobrazenie divákovi (impresia) je : 0, 000 025 Eur ( 200 000 divákov za 5 Eur) – to je mnohonásobne nižšia cena oproti internetu a FB. A to naši diváci sú živí ľudia – nie internetové roboty a klikači.

  9. Televízia v mediamixe napomáha ostatnej komunikácií. (Zdroj: TV je stereoid pre ostatné média).
    Pre viac informácií:

    Objavte silu TV reklamy
    Inzercia a kontent u nás


 

.

Porovnanie: internet verzus televízia



INTERNET - SOCIÁLNE SIETE

Na internete sa nachádza rôzny, aj nepravdivý obsah. Všetko, čo kto chce napísať. Z toho dôvodu takému obsahu ľudia menej dôverujú.

Digitálny marketing má vážné problémy

  • Predpokladá sa, že 60% všetkej internetovej návštevnosti je umelá, teda nepochádza od ľudí z mäsa a kostí.
  • Boti a robotické siete - narastajúca hrozba. Ale za tieto impresie (kliky) inzerenti platia.
  • Nebezpečenstvo s menom kontextová reklama.
  • Falošní influenceri zarábajú na nevedomosti.
  • Ľudia sú unavení z reklamy - bannerová slepota.
  • Blokovanie reklám na internete.
  • Veľké značky znížili svoje digitálne rozpočty, ale ich predaje neprepadli, to znamená, že úloha reklamy na internete bola preceňovaná.

Nakupovať kliky na sociálnej sieti - tým môžete oklamať, ale iba seba!



TELEVÍZIA

Televízia je najobľúbenejšia forma videa. Televízia predstavuje 74,8% video spotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad 6,4%.

Prevažný podiel ľudí sleduje televízne vysielanie v domácnosti. Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova.
Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale významný  a rastúci. Sledujú najmä televízny obsah.

Pravda o mládeži

  • Televízia zaberá 65% spotreby videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • YouTube zaberá  7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom.
  • Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa.
  • Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu.

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci.

Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.


.

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM