Informačná kampaň

Regionálna TV je priam ideálna pre politickú alebo informačnú kampaň.

  • Regionálna TV pôsobí na rozvoj regiónu
  • Aktivizuje občana v jeho účasti na správe verejných vecí
    Pestuje lokálnu a regionálnu identitu.
  • Lokálne média významne prispievajú k demokratizácii

Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. To vytvára dôveryhodné reklamné oznámenie, ktoré vám umožní dosiahnuť zacielenie na zákazníkov.
K dispozícii je dostatok regionálnych TV staníc, ktoré môžu  poskytnúť vysoko hodnotné lokality pre špecifické kampane. Kampane môžu ťažiť z regionálneho prispôsobenia inzercie  – napríklad vo volebnej kampani. Kampaň v regionálnej televízií vám umožní, že sa do  kampane zmestia regionálne charakteristiky vášho posolstva.

V posledných národných voľbách si multiregionálnu reklamu objednala iba jedna strana. Práve tá, ktorej svojho času výrazne pomohli sociálne siete. Ale doba sa zmenila, aj za klikanie na internete na platí, tak vsadili na dôveryhodnosť a cielenú reklamu. Netreba ani hovoriť, že boli úspešnejší ako sa očakávalo.

Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech!

 

 


 

.

Porovnanie: internet verzus televízia



INTERNET - SOCIÁLNE SIETE

Na internete sa nachádza rôzny, aj nepravdivý obsah. Všetko, čo kto chce napísať. Z toho dôvodu takému obsahu ľudia menej dôverujú.

Digitálny marketing má vážné problémy

  • Predpokladá sa, že 60% všetkej internetovej návštevnosti je umelá, teda nepochádza od ľudí z mäsa a kostí.
  • Boti a robotické siete - narastajúca hrozba. Ale za tieto impresie (kliky) inzerenti platia.
  • Nebezpečenstvo s menom kontextová reklama.
  • Falošní influenceri zarábajú na nevedomosti.
  • Ľudia sú unavení z reklamy - bannerová slepota.
  • Blokovanie reklám na internete.
  • Veľké značky znížili svoje digitálne rozpočty, ale ich predaje neprepadli, to znamená, že úloha reklamy na internete bola preceňovaná.

Nakupovať kliky na sociálnej sieti - tým môžete oklamať, ale iba seba!



TELEVÍZIA

Televízia je najobľúbenejšia forma videa. Televízia predstavuje 74,8% video spotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad 6,4%.

Prevažný podiel ľudí sleduje televízne vysielanie v domácnosti. Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova.
Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale významný  a rastúci. Sledujú najmä televízny obsah.

Pravda o mládeži

  • Televízia zaberá 65% spotreby videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • YouTube zaberá  7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov.
  • Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom.
  • Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa.
  • Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu.

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci.

Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.


.

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM