Public relations

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií.
Na Slovensku je až 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od klasického pozenia, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.
Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom.

Organizujete podujatie o ktorom by mali ľudia vedieť? Realizujete projekt pri ktorom je potrebné komunikovať s verejnosťou? Ste už dlho na trhu ale stále Vás nepoznajú? Budujete novú značku alebo ste otvorili novú prevádzku? Využite možnosti, ktoré ponúka televízia.

  1. PR formáty sú  vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas.
  2. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
  3. Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu. Reklama v regionálnej TV neprekáža.

 

Komerčné PR formáty

Komerčné PR formáty realizujeme formou informačných príspevkov vo vysielaní. Komerčný príspevok má dĺžku cca 3 minúty a je zaradený do reklamného bloku vo vysielaní (oddelené zvučkou). Reportáž môže byť dodatočne využitá pri podpore predaja  napríklad zverejnením na Vašej webovej stránke.

 Komerčná reportáž  
je televíziou vytvorený PR príbeh. Prídeme za vami do podniku, navštívime vás na akcii, urobíme s vami a vašimi partnermi rozhovory, ukážeme vás v tom najlepšom svetle. Spracovaním je ako iná reportáž publicistického charakteru, my však spropagujeme vašu značku, výrobky a služby a ich kvalitu, alebo vami organizovanú akciu.

Komerčný rozhovor
realizujeme v štúdiu, alebo v priestoroch klienta. V rozhovore s moderátorom môžete informovať o svojich produktoch a službách. Komerčný rozhovor môže vyzerať aj ako prezentácia na spôsob poradenstva pri voľbe správneho riešenia. Ťažiskom rozhovoru sú ľudia, ktorí majú svoje povolania, hobby, talent alebo zvláštnu úlohu v spoločnosti. Ľudia, ktorých každodenný život nie je obyčajný, ale vždy vzrušujúci. Významnú úlohu pri predaji hrá aj čaro osobnosti respondenta.

Ďalšími formami sú:
Diskusia
rozhovor zo zainteresovanými na zvolenú tému.
Komerčný biznis program
realizuje sa formou propagujúcou myšlienku, napr. zdravý životný štýl, móda, reality a bývanie a pod.
Príspevok do tématickej relácie
 

Prostredníctvom televízie sa rýchlo stanete rýchlo víťazom na miestnom trhu. Jednoduchý prenos emócií a oznámenie svojho posolstva širokej populácií patrí k výhodám TV komunikácie.

Metropolitná TV Bratislava

S TV Bratislava oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov Bratislavy.

Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila.
Pokrytie - má státisícový potenciál, divákov vo všetkých krajoch
Sledovanosť - pravidelné publikum je cca 200 tisíc divákov
Už 10 rokov - TV Bratislava patrí k najdôležitejším médiám v regióne.
TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál.
.
 Cenník PR formátov
reportáž, rozhovor, diskusia, biznis program
  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM