Objavte regionálnu TV pre svoju efektívnu kampaň

19.4.2017   19:03| TVBA

Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech! Využite tento komunikačný kanál pre vašu firmu a vaše reklamné posolstvo. 

 

Aká je regionálna televízia?

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie
    Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Má nadpriemerné verné publikum
    Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame? Prieskumy zo zahraničia dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV! Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element, ako je to v iných prípadoch. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie.

Aké budú vaše benefity?

  • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi.
    Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu
    Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Malí trhoví inzerenti tak môžu eliminovať plytvanie a veľkí národní inzerenti tak môžu osloviť svoje publikum s nadpriemerne vernými divákmi prostredníctvom jedinečnej multiregionálnej inzercie.
  • Optimalizácia rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania
    Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
  • Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu
    Dostupnosť reklamy v regionálnej televízií dáva spoločnostiam možnosť začať v malom. Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!
    Regionálna televízia spája  výhodu národných televízií s miestnou odbornosťou tlačených novín – na jednom mieste.

Inzerujte svoju značku v televízii, ktorá sprostredkuje pôsobivý a emocionálny zážitok, zdieľaný pre všetkých televíznych divákov.

 

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku
Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email: *
Text *:

Ochrana proti spamu: *
grandiocaptcha

Opíšte znaky z obrázku do tohto poľa



 


Reklamný spot

Reklamný spot je klasická forma televíznej reklamy. Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Má spravidla 3 fázy. Najskôr strhne pozornosť ostrým predelom, farebným efektom alebo rýchlym pohybom, potom poskytne emotívne zabalenú informáciu a nakoniec poskytne údaje o možnosti získania produktu.
Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd.

Vhodný je pre budovanie imidžu spoločnosti, ponuku služieb a pre propagáciu výrobkov. Výhodou reklamného spotu je plná koncentrácia na reklamné posolstvo.

Statický oznam

Je najjednoduchšou formou reklamného spotu, čo sa týka výroby. Oznam má mať pomer strán 16:9 ako je obrazovka. Radšej menej, ale výstižného textu. Nezabudnite uviesť odkaz na web stránku, kde divák nájde podrobnejšie informácie. U statického oznamu účtujeme ceny za vysielanie ako u 10 sekundovej reklamy.

Technické podmienky pre statický oznam
Odvysielanie spotu
Výroba spotu

Chcem si objednať: ODVYSIELANIE REKLAMNÉHO SPOTU

1.) Akú máte sledovanosť a koľko ľudí reklamu uvidí?
2.) Ktorý program je nasledovanejší a v ktorých hodinách je televízia najsledovanejšia?
3.) Mediaplán – presný rozpis kedy sa bude spot vysielať
4.) V akom technickom formáte a dokedy treba spot dodať?
5.) Ak nemáme spot - vyrobíte nám ho? Za akú cenu?

Cenník reklamy

Odvysielanie reklamného spotu
Tipy na voľný čas

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM