Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom.

3.4.2017   17:15| TVBA

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

  • Televízia predáva najlepšie
    Televízia vytvára najväčší objem predaja. Žiadne iné médium nepredá toľko ako televízia. Televízia je oveľa lepšou investíciou ako napríklad tlačové reklamy a letáky.
  • Televízia žije najdlhšie
    Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia dokáže predať všetko
    90 % prostriedkov investovaných do TV kampane sa vráti domov. Dlhodobý spotrebný tovar je víťazom s priemernou návratnosťou investícií 8,3, t.j. že zakaždým, keď budete investovať 1 € do televízie, dostanete 8,3 € naspäť.
  • Televízia je bezpečná investícia
    Vaše peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6. Inými slovami: investícia sa vráti šesťkrát v televízii, čo je oveľa lepšie ako letákové kampane, vonkajšie a tlačové médiá.

 


 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Reklamný spot

Reklamný spot je klasická forma televíznej reklamy. Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Má spravidla 3 fázy. Najskôr strhne pozornosť ostrým predelom, farebným efektom alebo rýchlym pohybom, potom poskytne emotívne zabalenú informáciu a nakoniec poskytne údaje o možnosti získania produktu.
Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd.

Vhodný je pre budovanie imidžu spoločnosti, ponuku služieb a pre propagáciu výrobkov. Výhodou reklamného spotu je plná koncentrácia na reklamné posolstvo.

Statický oznam

Je najjednoduchšou formou reklamného spotu, čo sa týka výroby. Oznam má mať pomer strán 16:9 ako je obrazovka. Radšej menej, ale výstižného textu. Nezabudnite uviesť odkaz na web stránku, kde divák nájde podrobnejšie informácie. U statického oznamu účtujeme ceny za vysielanie ako u 10 sekundovej reklamy.

Technické podmienky pre statický oznam
Odvysielanie spotu
Výroba spotu

Chcem si objednať: odvysielanie reklamného spotu

1.) Akú máte sledovanosť a koľko ľudí reklamu uvidí?
2.) Ktorý program je nasledovanejší a v ktorých hodinách je televízia najsledovanejšia?
3.) Mediaplán – presný rozpis kedy sa bude spot vysielať
4.) V akom technickom formáte a dokedy treba spot dodať?
5.) Ak nemáme spot - vyrobíte nám ho? Za akú cenu?

Cenník reklamy

Odvysielanie reklamného spotu
Tipy na voľný čas

  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM